Komentowana treść: SFSDoctor
[#1] Re: SFSDoctor
po pierwsze: nareperowałem tym programem 2 partycje więc mogę z czystym sumieniem go polecić każdemu

po drugie: wpłaty na bounty pewnie są w jakimś systemie, który nie działa w Polsce więc pewnie skończy się na jakimś winiaczu/piwie/wódce na amispotkaniu (niepotrzebne wypić)

w kazdym razie dziękuje za ten program :)



[#2] Re: SFSDoctor

@rzookol, post #1

ad. 2. Ten system to PayPal. Chyba go już mamy :D
[#3] Re: SFSDoctor

@mailman, post #2

Tylko, że nie działa w 100% - tzn nie wszystkie usługi są aktywne
[#4] Re: SFSDoctor
Rety, czyżbym dożył dnia w którym naprawię partycję SFS jakimś programem? Nie mogę uwierzyć. Gratulacje! Bardzo chętnie się dołożę do tego projektu. Brak takiego softu jest wieeeeelką bolączką amigowych platform.



Będę więc musiał obadać ten PayPal... Może kilka słów porady odnośnie wpłat za pośrednictwem tego czegoś? Da się z naszego kochanego kraju? Jestem zupełnie zielony.
[#5] Re: SFSDoctor
Wiadomo czy SFSDoctor będzie kompatybilny z partycjami padniętymi i zrobionymi wcześniej SFS w wersji 68k na AmigaOS?



Można używać natywnego SFS w wersji dla MorphOS w RDB na klasycznych Amigach?
[#6] Re: SFSDoctor

@Kaczus, post #3

da sić wpłacać, gorzej z wypłatą
[#7] Re: SFSDoctor
Można normalnie używać natywnego SFS w wersji dla MorphOS-a w RDB na klasycznych Amigach pod MorphOS 1.4.5 dla PUP?
[#8] Re: SFSDoctor

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #7

MorphOS (zarówno na Pegazie jak na PUP) podmienia dowolny SFS znaleziony w RDB na swój natywny, więc zawsze, gdy używasz MOSa to jest używany natywny SFS (możesz sobie to sprawdzić poleceniem "version PARTYCJA: full" - UWAGA wersje MOSowe mają oddzielnie prowadzoną numerację wersji). Wszystkie SFSy (MOSowy, Linuxowy, AROSowy, nie wiem jak ten z OS4) są zgodne lub w pełni kompatybilne na poziomie struktur na dysku.

[#9] Re: SFSDoctor

@FOrest, post #6

Od kiedy do Polski wszedl serwis MoneyBrookers:

http://www.moneybookers.com/app/?l=PL