@Grzegorz Kraszewski, post #7
@grxmrx, post #12
@smith, post #16
@grxmrx, post #17
Ich strata, a licencje to tylko wymówki.
W przeciwnym razie przynajmniej by deklarowali chęć.
Choćby adres MAC sieciówki.
To ciekawe czy do każdej zakupionej gry Hyperionu będzie trzeba kupować osobny sprzęt dla produktu
@smith, post #18
@koodlaty, post #20
Obejść można wszystko - tylko kwestia czasu
Jakie Sony? Jaki Microsoft? Porównanie ze wszech miar chybione - inna grupa odbiorców
inne możliwości finansowe
Dwa - nie piractwo zniszczyło amigę tylko błędne posunięcia na górze.
Trzy - grxmrx ma rację
@smith, post #24
@smith, post #25
@koodlaty, post #26
A to wybacz - najwyraźniej tylko mi się zdawało, że rozmowa toczy się o AOS4 a nie o PS
No brawo! Teraz jeszcze tylko powiązać kilka faktów i wyjdzie to co napisałem - sony czy m$ zarabiają na swoich produktach tyle, że mogą sobie pozwolić na większe straty związane z piractwem niż taki hyperion. Dlatego nie muszą się zamartwiać jak stworzyć zabezpieczenie, którego nikt nie obejdzie
Zadajesz dziwne pytania...
Ani grxmrx ani Ty nie masz racji : P I poszedłbyś w końcu do fryzjera : P : t w i s t e d :
Nie
@grxmrx, post #28