Komentowana treść: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)
[#1] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)
Super! Mam i ja!!
[#2] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Prince, post #1

A tam super :P Tzn. gra jest super, ale...

Gra makabrycznie rwie na 040/40 i BVision. To jest produkcja typowo dla WinUAE i Amithlona.



Ja osobiscie domagam sie wersji WOS. Albo napisze petycje :P
[#3] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Andrzej Drozd, post #2

040+BV ssie? Trza sprawdzić to na PUPie. Na MOS PUPie :)
[#4] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Prince, post #3

wow jak ta gra pięknie śmiga na klasyku pod mosem, ba ta gra jest nawet lepsza od banshee, hihi teraz mam po co odpalać mosa, wielkie dzięki autorowi !!!
[#5] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #4

Tak reklamowałeś, że ściągnąłem, odpaliłem... i czym prędzej
skasowałem... Nie nadajesię do niczego... rozdzielczość żałosna, wręcz
nie do przyjęcia, kolory jakby komuś síę paleta rozjechała przez co
praktycznie nic nie widać...
[#6] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Kaczus, post #5

Rozdzielczość taka ma być właśnie. :) To jest klimat. No ale tak to już jest, że lowers albo się kocha albo nienawidzi. W tego typu projektach ja lubię lowres i to na możliwie ostrych monitorach, a nie jakiś bluratorach serii 1084S. ;) Ja mam monitor 22 cale więc u mnie te pixele są wielkości klawiszy w telefonie. ;) Można sobie popodziwiać ręczne pixlowanie. Chociaż nie jest ono najwyższych lotów to nie jest aż takie złe... Coś na miarę tamtych czasów. :) Ech, jaki ja dzisiaj jestem wyrozumiały. ;)

[#7] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@MDW, post #6

Polecam MAME i 1944: The Loop Master. Oryginał lepszy :D
[#8] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Kaczus, post #5

No, jezeli ktos ma duzy monitor, to gra nie wyglada zadobrze dla niektorych graczy. Autor powinien dodac tryb "co druga" linie imitujacy PAL. Przydalby sie tez efekt "zabrudzania" generowanego przez modulator TV :)

No, albo wyzsza rozdzialka.
[#9] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Andrzej Drozd, post #8

CGX2TV jest bardzo prostâ przystawkâ pozwalajâcâ na uzyskanie obrazu z

karty GFX na ekranie telewizora. Wersja 0.3 wymaga uűycia trybów 15kHz CGX

(lubP96) i telewizora z wejôciem RGB. Koszt przystawki jest prawie zerowy -

1 ukîad AND CMOS. Dziala w trybach 8, 15/16 i 24bit.
[#10] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #9

Czy ta przystawka pojdzie z BVision? Napewno przydalaby sie do niektorych gier z emulatorow. To co mozna, to odpalam na drugim kompie z 040/50 i monitorem PAL, ale niektore emulatory dobrze dzialaja tylo na PPC i BVision (np. MAME, SNES...aaaa i dla DOOMa, Genetic Spacies, Nemac IV i dla wszystkich innych gier tego typu (ktore dzialaja na GFX, ale nie maja sprzetowego wspomagania 3D i nie dzialaja szybko w wyzszych rozdzialka) tryb PAL na GFX bedzie idealnym rozwiazaniem :)
[#11] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Andrzej Drozd, post #8

Duzy, nieduzy.... po prostu lcd... dodatkowo jak wspomnialem kolory byly niewlasciwe....
[#12] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Andrzej Drozd, post #10

Tak pójdzie, tylko BVision jest okrojona o rozdzielczości z lace w 15khz. Najlepiej mają karty z wyjściem compostie i s-video, bo nie trzeba adaptera tylko wybrać tryb PAL w systemie i już. Moim zdaniem DOOM wygląda dużo lepiej na AGA w NTSC 320x200 w wersji ADOOM na PowerPC.



BTW odpaliłem już Workbencha na MOS bez żadnego opisu i nic specjalnego, bo MOS ma skopane odświeżanie w samych procedurach graficznych. Wszędzie piszą, że to jest wina braku smart_refresh w MUI, a ja MUI nawet nie odpalam. Oczywiście pracuje się wygodniej na WB, tylko mniej stabilniej bo na emulacji 68k.
[#13] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #12

jak nie odpalasz mui, jak intuition i mui sa ze soba powiazane....
[#14] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Kaczus, post #13

intuition mosa już po starcie działa na tym mosowym mui?
[#15] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #12

Nie chodzi o brak tego typu odświeżania w MUI tylko odejście od tego odświeżania w ogóle ze względu na jego specyfikę (z tego co się orientuje).

[#16] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Kaczus, post #13

> jak nie odpalasz mui, jak intuition i mui sa ze soba powiazane....



Sprawdziłem teraz bez MUI na partycji systemowej dysku MOSa i MOS działa, więc nie jest powiązane. Czyli jak napisałem MOS ma skopane procedury graficzne odświeżania grafiki. Następna sprawa to taka, że nawet w intuition MOSa nie działa Sreen automatically (AutoScroll), które włącza się w ScreenMode, a na stronie o info systemu MorphOS 1.4 kłamią, że działa - "Autoscroll-support har tiollkommit". Dalej jest center i vcenter, który na AmigaOS z kartą graficzną też działa, a nie tylko na kościach OCS/ECS/AGA, pod MOS oczywiście nie działa.
[#17] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@grxmrx, post #15

> Nie chodzi o brak tego typu odświeżania w MUI tylko odejście od tego odświeżania w ogóle ze względu na jego specyfikę (z tego co się orientuje).



"w mosie jest tylko w mui nie ma"
[#18] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #16

Odkad ubzdurali sobie brak suportu do AGA, to wszystko im sie pomerdalo i dlatego takie buraki wyrosly ;)
[#19] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)
Wersja 68k z dżwiękiem faktycznie nie jest grywalna na 040. Wersji bez dźwięku nie można nic zarzucić. Dużo lepiej jest na MOSie. Wersja 68k z dźwiękiem jest i tak wolniejsza niż na OS39 bez dżiwęku, ale już grywalna. Wersja MOSowa jest tak szybka, że nic jej nie może zatrzymac ;)



Czy gra posiada tylko jedna planszę? Po ukończeniu jej lecę od nowa pierwszą planszę ale już bez przeciwników i nic się nie dzieje. Brak możliwości wpisu na listę wyników.
[#20] Re: Strzelanina 1944 dla AmigaOS 3.x (68k)

@Prince, post #19

> Czy gra posiada tylko jedna planszę?



Tak i jeszcze beczek nie można robić, na automatach zdaje się można było.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem