[#9]
Re: Blender 2.41 dla MorphOS-a
Ściągnąłem, obadałem... Rety, to jest naprawdę wielki program. :) Aż trudno uwierzyć, że coś takiego można normalnie odpalić i używać wygodnie na własnej pseudo-amidze. Na pierwszy rzut oka działa fajnie, szybko. Ta wersja jest dużo bogatsza niż 2.37. Nie mam doświadczenia ale nie jakoś nie słyszałem żeby w 3DMax albo Maya był jakiś odpowiednik modułu GameBlender. Obadałem przykłady... Fizyczne zachowania obiektów (oczywiście w czasie rzeczywistym) wymiatają. W przykładach widać, że jest też normalny podgląd vertex colorów (jeżeli obiekt wykorzystuje). Kupa fajnych rzeczy o których pojęcia nie mam. Ech, nabrałem ochoty na naukę tego progamu. Niestety przy tak już rozbudowanym programie można spędzić życie. :( Całe życie to dużo czasu. Zbyt dużo. Ech, jestem pod wrażeniem. Taaaaki program, taaak działa i w dodatku wszystko rysuje akcelerator (i to Radeon). :) Chylę czoła przed autorem wersji dla MorphOS oraz autorom TinyGL i sterowników 3D (bo bez nich Bledner tak świetnie by nie działał). Szkoda, że wydany niedawno przez Helion, oficjalny podręcznik do Blendera dotyczy starej już wersji 2.32. Kto by pomyślał, że literatura nie będzie nadążała za programem dla MorphOSa. Życzę nam żebyśmy zawsze mieli takie problemy. :D