[#9]
Re: Zombies: Doomsday - nowa gra dla AmigaOS 4.0?
A w jaki to niby sposób dobiorą się do akceleratora 3D na A1 z OS4? Przy pomocy starego poczciwego Warp3D z hyperionowym MiniGL? Nie mówię, że się nie da ale na takiej maszynie przydałby się trochę bardziej rozbudowana implementacja GL, bo tego MiniGL to już wstyd używać. :)
Niezależnie od tego co wyżej napisałem kłaniam się nisko i trzymam kciuki za powodzenie przedsięwzięcia. Żeby napisać od podstaw i skończyć grę posiadającą wszystkie cechy normalnej w miarę dzisiejszej gry FPS to trzeba mieć conieco pod czaszką. Pisząc "normalne FPS" nie mam na myśli efektów wizualnych, bo amigowe 3D jest prehistorią i nic dzisiejszego zrobić się nie da. Mam na myśli wszystko poza stroną wizualną. Oczywiście ze sztuczną inteligencją przewyższającą inteligencję ludków z Nemac4, Cytadela czy Gloom. ;) Trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością na kolejne etapy tego przedsięwzięcia. Oby nie skończyło się na wersji windowsowej...