Komentowana treść: WHDLoad 16.8
[#1] Re: WHDLoad 16.8
Pytanie dla wtajemniczonych:

Jak koledzy z WHDLoad rozpracowują i modyfikują kod gry, tak by działała na twardym dysku? Czy używają do tego Monitora i Disasemblera np. w Asm-One. Mam pewne doświadczenia w tej materii (rozkodowałem kod dwóch gier: Benefactora i Dune 2, ale dogłębniej - poznałem format map i scenariuszy do obu gier).
Pozdrowienia! :D
[#2] Re: WHDLoad 16.8

@Minniat, post #1

Jezeli jestes ciekawy jak oni to robia, mozesz poczytac tutaj: http://whdload.de/docs/pl/index.html
[#3] Re: WHDLoad 16.8

@tygrys, post #2

Jest też strona autorstwa Galahada lub Codetappera na temat tego w jaki sposób to robić, ale nie pamiętam adresu.
[#4] Re: WHDLoad 16.8

@Minniat, post #1

Na YahooGroups jest lista dyskusyjna WHDLoad. Bardzo porządna zresztą.

Ostatnia edycja: 20.08.07 04:16:06
[#5] Re: WHDLoad 16.8

@Minniat, post #1

Polega to mniej wiecej na zgraniu dyskietek do plikow o pojemnosci podobnej do ADF (ale to nie jest ADF).
[#6] Re: WHDLoad 16.8

@Andrzej Drozd, post #5

[#7] Re: WHDLoad 16.8

@Minniat, post #1

Witam,

Jeśli te pytanie powtórzysz na forum albo ten komentarz zostanie przeniesiony na forum ( najlepiej dział programowanie ), to z przyjemnością odpowiem na te i inne pytanie ( na które znam odpowiedź :) ).

Pozdrawiam
[#8] Re: WHDLoad 16.8
Aż dziw bierze, że swoich installerów WHDLOAD nie doczekały się jeszcze gry Street Rod I & II Tylko ja się w to zagrywałem godzinami? ;)
[#9] Re: WHDLoad 16.8

@Jacques, post #8

Hmm... właśnie... z tego co pamiętam ktoś chyba pracował nad Street Rod I i II pod WHDLoad ;)

Ale może tylko mi się wydaje ;)
[#10] Re: WHDLoad 16.8

@Solo Kazuki, post #9

Mnie się też tak wydawało, ale nie mogę nic na ten temat na stronie znaleźć.
[#11] Re: WHDLoad 16.8

@mailman, post #10

Mam takie dziwne wrażenie jakby ta gra chodziła pod generic slavie. Mam też ogromne wrażenie jakoby to ja miałbym robić slave'a do StreetRoda jedynki i dwójki. Ale jakoś nic nie mogę znaleźć na twardym ( może gdzieś ten katalog StreetRodWHD jednak umnie na twardym gdziesik leży ). Cosik mi świta, że na cracku i slavie generic ta gra mi się odpalała ( może to jest ten powód - nie było wyzwania ). A może jednak sprawdze zawartość twardego, może odnajdę tam też inne zagubione slave'y.
[#12] Re: WHDLoad 16.8

@asman, post #11

Na generic nie pójdzie. Gry są dwudyskowe, a generic bez modyfikacji takich nie obsługuje.
[#13] Re: WHDLoad 16.8

@asman, post #11

No byłoby wspaniale... Poszukaj dobrze :)
[#14] Re: WHDLoad 16.8

@mailman, post #12

Masz racje. Ja sprawdziłem tylko pierwszy dysk. Z tego co pamiętam to chyba Solo Kazuki mi wysyłał obrazy do street roda ale ja je chyba skasowałem ( zresztą to nieistotne - zawsze można zacząć od cracka :) ). Ponieważ jak wiesz bardzo dużo rzeczy naobiecywałem, staram się z tego wywiązać i dodatkowo pisze jeszcze tutoriala do whdload ( najpierw pisze po polsku a potem będe tłumaczył na english ) to ciężko będzie mi zająć się streetrodem teraz.


[#15] Re: WHDLoad 16.8

@asman, post #14

Tak, wysyłałem... i to ja prosiłem o instalkę pod WHDLoad ;)

A co do image'y, to dalej je mam... jakby co ;)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem