@DRACOX, post #6
@wali7, post #12
@dzordan, post #10
@DRACOX, post #14
chm tyle ze x86_64 z kodem 32bit niema problemu
wiec lepiej by zabrali sie za brakujace rzeczy a nie przystosowywanie systemu do mikrofalowek,lodowek czy innych odkurzaczy
@MinisterQ, post #15
@MDW, post #18
Czy przystosowanie programu dla procesorów 64-bitowych polega tylko na tym o czym napisał Krashan?
@szuler, post #23
@MinisterQ, post #24
Podobnie dajmy na to taka konstrukcja:
ULONG *dupa = AllocVecPooled(pool, memory_size * (sizeof(ULONG*));
zaalokuje wartość pamięci pomnożoną o wielkość 64 bitowych wskaźników, a samo *dupa będzie również 64 bitowym wskaźnikiem?
A co ze strukturami? Jak wiadomo, wspaniały protokół GG używa struktur danych do komunikacji. W przypadku procków 32bit jedynym problemem jest w zasadzie tylko endian, ale w przypadku tak opisanych struktur to będzie rzeźnia...
@szuler, post #25
@MinisterQ, post #26
Nie czepiaj sie aż tak poprawności przykładów
To na co przede wszystkim musisz uwazac to funkcje typu GetAttr
Od stu lat mam jedną funkcję do pobierania wartości z obiektów, więc wystarczy tylko w jednym miejscu zmienić.
Bez tego nie było by możliwe łatwe kompilowanie AmiGG na wszystkie amisystemy, i mam nadzieję że równiez na AROSa 64bit.
@piteq, post #29
..a nie przystosowywanie systemu do mikrofalowek,lodowek czy innych odkurzaczy....
Od tego jest linux
wg mnie x86 32bit = złom usmiech
x86 64 bit tez złom ale nowszy
286 i 386 tez mozna zdobyc tylko po co.
rozumiem ze do wiekszosci zastosowan starczy
ludziom duuuzo wolniejszy komputer nawet niz te 32 bitowe pentiumy athlony itd. i na te 64 bity prawie nikt sie jakos nie napala. ze jest mało softu ktory to naprawde wykorzystuje itd i wiecej w tym bełkotu marketingowego.