Komentowana treść: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)
[#1] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)
I tak lepiej niż dla MorphOS...
[#2] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@Solo Kazuki, post #1

Czym się te wersje w ogóle od siebie różnią? Różnice są tak kolosalne, że aż nie ma co załączać morphosowej wersji?
[#3] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@MinisterQ, post #2

Jest trochę nowych dodatków, ale problemem wersji Mosowej na Pegasosie II jest brak płynności przy scrolowaniu (tnie się). Niestety jest to denerwujące.
[#4] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@AS, post #3

i zakladasz ze w wersji dla os4 ta plynnosc jest idealna? na jakiej podstawie?
[#5] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@kiero, post #4

Myślę, że wydając kolejne wersje są też poprawiane błędy - czyż nie jest to logiczne? Nie wiem jak chodzi na OS4, ale na Maku PPC i to wolniejszym niż Pegasos II chodzi poprawnie, więc pewnie można coś tam poprawić. Dlatego zakładam, że wydając kolejną wersję na OS4 autor eliminuje jakieś problemy.

Ostatnia edycja: 13.10.07 11:45:10
[#6] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@AS, post #5

Wystarczy poczytac komentarze np na aw.net przy poprzednich wydaniach zeby zobaczyc, ze ludzie narzekaja na brak plynnosci. po prostu wesnoth moze dzialac z akceleracja sprzetowa i bez niej. Na os4 dziala bez. Pod mosem najwyrazniej tez.

Co do kolejnych wersji i poprawiania bledow to oczywiscie, ze jest to logiczne. Jednak nie zawsze kolejna wersja jest szybsza niz poprzednia.
[#7] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@kiero, post #6

Hmmm, nie czytałem komentarzy na aw.net. Myślałem, że jednak gra na OS4 ma akcelerację sprzętową. Mógłby autor Mosowej wersji to poprawić, a na jakiś czas by starczyło zabawy. :D
[#8] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@AS, post #7

akurat ustawienie akceleracji sprzętowej to dopisanie SDL_HWSURFACE w jednym miejscu. problem jest taki ze z akceleracją może troche źle działać, nie wiem nie kompilowałem ani nie mam czasu tego kompilować
[#9] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@rzookol, post #8

nie jestem pewien, ale czy wesnoth nie umie uzywac tez opengl-a (opcjonalnie)?
[#10] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@kiero, post #9

No właśnie patrzę na Mosie i na Maku i nie widzę, aby można było ustawić Open-GL
[#11] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)
...do bani z takimi grami, ktore nie chodza na Classicu. Jest przynajmniej wersja na pc?
[#12] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@Andrzej Drozd, post #11

jest na PC, i na Maka X, i na Pega, i na Aos4, i na Linuxa i jeszcza na inne systemy.
[#13] Re: Battle for Wesnoth 1.3.8 (development)

@Andrzej Drozd, post #11

U mnie śmigała na PC ale dawno w to nie grałem znudziło mi się. Multi byłoby chyba fajne.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem