[#14]
Re: Jak okiełznać Quake'a?
@Hubez,
post #1
Na oryginalnym porcie z Clickboomu, tym z oryginalnej plyty, spokojnie mozna grac na 040 w mniejszym oknie. Port ten ma duze mozliwosci konfiguracyjne AGAty. W normalnym "Procesor Chunky to Planar Routine" w pikselach 1x1, rozdzialce 320x256 ustawionej na 50% - na procesorze 040/40 Quake smiga okolo 10 klatek (miejscami do 15). Spokojnie mozna grac. Dodatkowo sa do dyspozycji tryby "Double Buffer C2P" i "Triple Buffer C2P". Kazdy z tych trzech trybow ma mozliwosc zmiany pixeli na 1x1, 1x2, 2x2, 0x2 oraz Odd (to taka imitacja wyswietlania co druga linie). W Odd Quake smiga nawet przy 90% wielkosci okna. Jednak najbardziej komfortowo wizualnie wyglada w 1x1 i 50% wielkosci okna. Nic tylko grac. Ale porty 68k z Aminetu, to i owszem - biedaczne sa i niezoptymalizowane (tym bardziej nie dla AGA).