@MinisterQ,
post #26
No wybacz, ale wydaje mi się, że praca developera w przypadku takich systemów jak MorphOS powinna być bardziej ukierunkowana przede wszystkim na tych "rozkapryszonych użyszkodników", niż na bliżej nieokreślonych "inwestorów"
A to widzisz, zależy. Są w teamie osoby, które faktycznie tak to widzą. Zajmują się MorphOS-em w ramach hobby, mają podejście raczej luźne i zdystansowane. Niemniej jest też obecne inne podejście - są ludzie, których celem jest komercyjny sukces MorphOS-a, jakkolwiek by to nie brzmiało. Oczywiście nie chodzi tu o "panowanie nad światem", ale o to, żeby MorphOS był w stanie utrzymać przynajmniej małą grupę programistów pracujących w pełnym wymiarze czasu, za rozsądne wynagrodzenie. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak wielkie znaczenie dla rozwoju systemu może mieć taka grupa, wspomagana przez tych "hobbystów". W praktyce każdy w miarę regularnie rozwijany system operacyjny, ma przynajmniej jedną osobę, która poświęca mu cały swój czas, nie tylko wolny. Jeżeli takiej osoby nie ma, mamy AROS-a...
Można oczywiście dyskutować, czy takie samofinansowanie jest w ogóle możliwe. Jednak jeżeli nie będziemy podejmowali takich prób, to prawdopodobieństwo sukcesu jest dokładnie zerowe. Domyślam się, że dalej będziesz na ten temat ironizował, szczególnie, że na MorphOS-ie Ci wcale nie zależy, my jednakże po prostu będziemy robić swoje.