Komentowana treść: MorphOS 2.1
[#31] Re: MorphOS 2.1

@MDW, post #26

Jaca ma Canona z tego co widywałem tu i ówdzie na fotkach.
[#32] Re: MorphOS 2.1

@MDW, post #29

To ficzer MorphOSa 2.0 - musisz podczas bootowania (na ekranie bootowania) wcisnąć oba klawisze mychy, albo, zdaje się, F1. I oglądasz (prawie) klasyczne amigowe bootmenu.
[#33] Re: MorphOS 2.1

@recedent, post #32

Można też dodać parametr 'bm' przy bootowaniu
[#34] Re: MorphOS 2.1

@GumBoy, post #31

Ano mam, ale pod MOSem nigdy nawet nie używałem (brak softu do RAWów)
[#35] Re: MorphOS 2.1

@Jacek Piszczek, post #34

wysłany z ---.chello.pl Hububula1.0 (MorphOS 1.5)

Plecam kupno MorphOS 2.1. Naprawdę się opłaca. Jak spróbujesz to już nie będziesz chciał wrócić do 1.5. ;) ;) ;)

Ano mam, ale pod MOSem nigdy nawet nie używałem (brak softu do RAWów)

Ja właściwie też nie zrzucam fotek pod MorphOS-em. Chociaż nie jestem profesjonalnym fotografem i mało spakowany JPEG mi styka, to i tak muszę potem te fotki przerzucać na pecet bo na ami-platformach nie za bardzo jest je czym obrabiać. Autor programu Pixel (dawniej Pixel32) pomimo zainkasowania gotówki nie rozwija wersji dla MorphOS. Szkoda, bo to była właściwie jedyna szansa na poważniejszy program graficzny. ImageFX-a w 2008 roku ciężko się używa (chociaż dopiero na Pegasosie działa naprawdę szybko). Poza tym jego stabilność jaka jest każdy widzi. Może jakimś cudem kiedyś pojawi się GIMP na MOSa. Skoro pojawił się Blender to dlaczego nie. W końcu Bledner jest dużo cięższym softem do przeportowania i wymaga sensownego 3D.

Pomimo tego, że zazwyczaj nie zrzucam fotek pod MOSem to chciałbym mieć taką możliwość. Tym bardziej, że taka możliwość BYŁA na MorphOS 1.4 i po prostu się zmyła! :(

Ostatnia edycja: 06.09.08 14:22:09
[#36] Re: MorphOS 2.1

@MDW, post #35

Zainstaluj na Pegazie Fedorę8 i będziesz sobie zrzucał bez problemów obrabiał na Gimpie a potem przenosił na partycje Mosowe. To zawsze jest lepsze rozwiązanie niż niepotrzebnie włączać grzyba.