Komentowana treść: Marcin Puchta - wywiad
[#1] Re: Marcin Puchta - wywiad
Fajnie sobie poczytać jakiś porządny wywiad na dobry początek weekendu. :D
Dzięki Benedykt.
[#2] Re: Marcin Puchta - wywiad
Wymagania wersji PC są cokolwiek zaskakujące ;)
[#3] Re: Marcin Puchta - wywiad
Szacun dla pana Benedykta za konsekwentne ciągnięcie rozmów/wywiadów z legendarnymi postaciami amigowskiego światka. To bardzo ważne, bardzo dobry kawał roboty. Gratuluję i z góry trzymam kciuki za kolejne takie rozmowy. Chetnie bym przeczytal wywiad z np. Rafalem Wiosną, Jarosławem Horodeckim czy Tadeuszem Talarem. No a hipotetyczna rozmowa z "Mikleszem" z grupy "Damage" to byłby hit!

Się kłaniam
Des
[#4] Re: Marcin Puchta - wywiad

@Des, post #3

Wywiad z Rafałem Wiosną upadł dawno temu. Choć spora jego cześć leży u mnie na poczcie.



Benedykt Dziubałtowski
[#5] Re: Marcin Puchta - wywiad
Szkoda, ze wywiad jest tak krótki, no i te ciągłe zwroty na "Pan" :o
Ale oczywiście i tak szacunek dla autora wywiadu. ok, racja
[#6] Re: Marcin Puchta - wywiad
Przyznam ze w legion nie gralem, ale wywiad milo sie czytalo :D Dzieks :D
[#7] Re: Marcin Puchta - wywiad

@Benedykt Dziubałtowski, post #4

Ej no szkoda, że tak krótki wywiad, ale wiadomo, czas to czas. A to dlatego, że Legion jest jedną z najlepszych polskich gier ever! Ma straszne błędy, które potrafią nawet wywalić gracza z gry, ale spędziłem grając w niego - sporo czasu - i gdyby nie te błędy właśnie, postawiłbym Legiona na półce obok gry Exodus. No dobra, co do pola walki wolałbym walkę turową, łatwiejsze to zresztą do zaimplementowania myślę i technicznie też, ale mimo wszystko Legion to naprawdę porządna gra, chętnie bym pograł w Legion 2, nawet kupił. Nie wiem akurat co to jest za środowisko, w którym programuje teraz autor gry, ale jeżeli jest zbliżone do internetowych spraw, to może Legion 2 via sieć? Choćby w przeglądarce. Benedykcie, dzięki za intervju, warto odświeżać te sprawy i kto wie, może nawet dałoby się je odświeżyć do stopnia wystarczającego, by danego autora zachęcić do pracy nad czymś, nikłe szanse, ale nie można tego wykluczyć.
[#8] Re: Marcin Puchta - wywiad

@GumBoy, post #2

To była nasłabsza konfiguracja na której sprawdzono grę czy działa prawidłowo, nie są to wymagania :) Po prostu nie mieli słabszej maszyny żeby sprawdzić czy też będzie działać. Ale prawdę mówiąc to mi brakuje paru rzeczy, np. kursora, no i grafika troszku dziwna.
[#9] Re: Marcin Puchta - wywiad

@abcdef, post #8

To moze zrobmy kontynulacje legion 2.
[#10] Re: Marcin Puchta - wywiad

@SzaryWilk, post #9

Kod jest chyba dostępny, chcesz eksperymentuj...
[#11] Re: Marcin Puchta - wywiad

@abcdef, post #8

Autor podał jako minimum, bez dopisków. Grafa rozmyta trochę i kursor nie pulsuje jak w oryginale.
[#12] Re: Marcin Puchta - wywiad

@GumBoy, post #11

"Najsłabsza konfiguracja, na której uruchamiałem grę to:
PentiumIII 800MHZ, 256MB Ram, GeForce4MX, WinXP"
Chyba najwidoczniej inaczej rozumiemy ten kawałek tekstu.
[#13] Re: Marcin Puchta - wywiad

@abcdef, post #12

Faktycznie, tak jest na stronie. Ja przeczytałem gdzieś indziej, nie pamiętam już gdzie, ale i tak się spodziewałem, że chodzi o minimalne sprawdzone. Dlatego właśnie emota dałem.
[#14] Re: Marcin Puchta - wywiad
Dopiero teraz przeczytałem wywiad. Jak zwykle fajnie się czytało. Podziekowania dla Wywiadowcy i Wywiadowanego. :)

Mam uwage do ostatniej uwagi Wywiadowanego. Dzisiaj tak samo jak kiedys wiekszosc gier jest liniowa. Mysle, ze proporcje sie nie zmienily. Pomimo tego, ze pozornie najlepsze proste pomysly sie wyczerpaly to w ostatnich 2-3 latach powstaly gry oprate na prostych i genialnych wrecz zasadach (Portals, Little Big Planet, Loco Roco). No ale to oczywiscie nie na Ami-maszyny. Chociaz uwazam, ze nie ma przeciwskazan zeby podobne gry wychodzily i na Ami-maszyny. To wlasnie takie gry sa czesto bardziej grywalne niz np. Crisis, ktorego Ami-swiat stworzyc juz by nie dal rady z miliona powodow. Tak wiec... do roboty! :)

Mi tez zawsze brakowalo gier samochodowych w ktorych bede mogl jechac gdzie chce, ktoredy chce, a nie ciagle do przodu jedna trasa (TestDrive, Lotus). Dlatego tak bardzo lubilem Hard Driving i Stunts.
[#15] Re: Marcin Puchta - wywiad

@GumBoy, post #13

Spoko, swoją drogą muszę przyznać, że samo to że gra działa na windowsie jest sporym sukcesem. Ale jednak graficznie nie jest to zupełnie zgodne z amigową wersją, inne czcionki, w ekwipunku szare kwadraty...no ale to chyba jeszcze będzie ulegało ulepszaniu :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem