Ktoś próbuje starego pomysłu na zarobienie na amigowej grze. Robi się również wersję dla Windows, która ma szansę jakoś szczątkowo się sprzedać. Ale dystrybucja przez własną stronę raczej nie wyjdzie. Gdyby rzucili grę do jakiegoś większego dystrybutora gier casual to myślę, że lepiej by na tym wyszli, bo casual games przeżywają swoje złote lata. No i wtedy wersję dla AmigaOS mogliby nawet za free puścić, bo wersja pod Windows zarobiłaby na obie.
A co do samej gry to mam takie mieszane odczucia. Z jednej strony fajnie, że to się wszystko tak ładnie obraca. Z drugiej strony szkoda, że to tylko płaski obrazek i obiekty nie są poddane paralaksie/perspektywie. Do tego dosyć słabo czytelna grafika. Czasem trudno wykumać gdzie jest ściana, a gdzie klocek przez który można przejść. Są miejsca w których niby jest ściana i nie można przez nie przejść, a postać strzela przez takiego klocka i pociski przelatują. No i jak tak ogólnie popatrzy się na grę to średnio zachęcająco to wygląda, bo przez większość gry widzimy właściwie kilka kolorowych kwardacików na czarnym ekranie. Ja rozumiem, że autorom chodziło o sprawienie wrażenie widoczności terenu przez postać bohatera. Ale jednak tak dosyć średnio to wyszło. Poza tym ta widoczność w dalszej części trailera się coś sypie, bo widać czasem cały korytarz za postacią. Na początku wszystko jest ok. Chyba, że to właściwość jaką się zdobywa w czasie gry...