Komentowana treść: BOH - dodatek
[#1] Re: BOH - dodatek
Znaczy się rycerz strzelający z laserów itp.
[#2] Re: BOH - dodatek
ja nadal nie rozumiem wymagań tej gry. to bezproblemowo powinno chodzić na gołej A1200.
[#3] Re: BOH - dodatek

@slawekwozniak, post #2

bez dynamicznego oswietlenia i obrotu planszy moglo by dzialac na takim sprzecie
[#4] Re: BOH - dodatek

@slawekwozniak, post #2

Napisz cos takiego na zwykla 1200 a ja chetnie dorobie do tego grafike :)
[#5] Re: BOH - dodatek

@Koyot1222, post #4

Mój i Krzysztofa projekt (robocza nazwa to Arcymag) przebije nawet BOH'a ;) Gra będzie wymagać tylko kości AGA, a będzie miała grywalność samego Superfroga z bardzo estetyczną grafiką Krzyśka i moim mocno zaawansowanym kodem :) Bohater będzie musiał poszukać skarbów w skrzyniach, unikać bądź zestrzelić nietoperze (bardzo realistyczne), zbierać kryształki porozrzucane po planszy. Do tego efekty oświetleniowe w rodzaju pochodni :) (mapa będzie odkrywana wraz z ruchem bohatera), wielkie smoki jako dekoracje, roślinność, piach (zobaczycie jak Krzysztof potrafi rysować) itp. Demko już wkrótce, jak tylko dopracuję silnik :)
[#6] Re: BOH - dodatek

@Minniat, post #5

aj, zes zaspojlerowal .... ;P Czekam na update silnika :D
[#7] Re: BOH - dodatek

@Koyot1222, post #6

Zaspojlerował? Nie miałem na celu umniejszyć zasług autora BOHa. Napisałem tylko, że nasza gra będzie trzymać wysoki poziom i wprowadzi odrobinę świeżości do amigowego światka gier (przynajmniej mam taką nadzieję).
[#8] Re: BOH - dodatek

@Minniat, post #7

@Minimat
3mam kciuki za twoj projekt :)PO twoim www domyslam sie ze bezie to cos ciekawego !!!


A co do BOH'a to grze zabrakło krytyki game deignera....
Pomysł i sterowanie moze i fajne, ale całosc sie kupy nie 3ma.Nie wyglada na finalna wersje, ale na cos co ciekawie sie zapowiada ale ma byc dopiero dokonczone.
[#9] Re: BOH - dodatek

@Minniat, post #5

unikać bądź zestrzelić nietoperze (bardzo realistyczne)

komentarz dnia, nawet sobie wyobraziłem jak realistyczne może być strzelanie do nietoperzy :D

ps. nietoperki są w Polsce pod ochroną
[#10] Re: BOH - dodatek

@rzookol, post #9

no gdybysmy mieli dorzucic calkowity realizm to bohater musialby strzelac do nietoperzy wielkosci max 1-2 pixeli. Aktualnie kreatury sa wielkosci indyka, wiec "realistycznie" mozna w nie trafic nawet dlugim oszczepem :P
[#11] Re: BOH - dodatek

@rzookol, post #9

Realistyczny jest wygląd nietoperzy i ich animacja... Zobaczysz to w demku naszej produkcji, które wyjdzie niebawem.
[#12] Re: BOH - dodatek

@Minniat, post #11

a jakie wymagania ?
[#13] Re: BOH - dodatek

@rzookol, post #12

Niewygórowane, żebyśmy trafili do szerszej rzeszy odbiorców :). Pójdzie na zwykłej Amidze 1200 z procesorem 68020, systemem 3.0 i kościach AGA. Nie wiem tylko czy pójdzie na Pegazie, bo nie mam styczności z tym komputerem. Program używa systemowych funkcji oprócz rysowania za pomocą Blittera. Czy mógłbyś podać zasady, które program musi przestrzegać by uruchomić się na Pegazie (wiem, że jesteś jego posiadaczem)?
[#14] Re: BOH - dodatek

@Minniat, post #13

akurat jak zacząłem programować na poważnie to już miałem kartę gfx więc nie jestem kompetenty do udzielenia takiej odpowiedzi ale

a) muzyka przez ahi (tzn. jako parametr albo oddzielna wersja)
b) czas przez timer.device
c) grafika przez zwykle blitowanie bez bajerów tak jak np. w sdl (tez oddzielna wersja, dla Agi taka jak robisz - na blitterze oraz druga dla maszyn z kartami graficznymi)

mysle ze większosc zasad poprawnego pisania tak zeby dzialalo na pegu znajdziesz w RKRM.
ps. to co napisalem tyczy się także użytkowników os4 na a1 i samie. Masz os4 na klasyku więc jesli będzie Ci dzialać to jest duża szansa na to ze zadziala na pegu. Mógłbyś zainstalować mosa na klasyku także to byś zobaczył czy się coś chrzani i w którym miejscu programu.
[#15] Re: BOH - dodatek

@rzookol, post #14

OK. AHI chyba nie będzie potrzebne zważywszy, że muzyka i dźwięki będą w 8 bitach i 4 kanałach. Timer.device - owszem zostanie użyty. A czy na Pegu pójdą sztuczki z Copperem jak np. własny View i ViewPorty (ale poprzez systemowe funkcje i struktury!) - dzięki temu animacja na AGA będzie w pełnych 50 klatkach na sekundę?
[#16] Re: BOH - dodatek

@Minniat, post #15

no tak, ale jak nie bedzie ahi to nie będzie muzyki na kartach muzycznych a dorobienie ahi to dzien roboty więc się zastanów (to ile jest kanałów i ile bitów to jest niewazne przy ahi :))

niestety na drugie pytanie nie znam odpowiedzi
[#17] Re: BOH - dodatek

@Koyot1222, post #4

ja nie krytykuję twórców ale takie odniosłem wrażenie...i tyle
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem