[#4]
Re: Jak powstawała gra Syndicate
@Korni,
post #3
OK, więc parę faktów odnośnie Bullfroga (w najnowszym 71 numerze Retrogamera, znalazł się bardzo ciekawy, obszerny wywiad z Peterem Molyneux):
- szef Commodore Europe sam zadzownił do Petera i zaproponował wsparcie pod postacią sprzętu (kilka darmowych Amig) jeśli jego firma (jeszcze nie Bullfrog) zacznie pisać użytkowy soft na Amgę (bazę danych itp.), co też jego firma Taurus wykonała,
- pierwszą grą była konwersja Druid II z C64,
- bardzo chciałby zrobić remake Syndicate,
Wracając do głównego programisty Syndicate (wywiad 2 numery wcześniej):
- Peter po prostu wszedł do collegu IT i poprosił o polecnie mu najlepszego ucznia :)... Sean Cooper miał 16 lat jak rzucił szkołę i dołączył do Bullfroga,
- grę zaczęto pisać na Amidze, najpierw tryb multiplayer (kurczę, tam jest tryb multiplayer?), AI dodano później,
- American Revolt był wypuszczony na szybko, poświęcono mu minimum uwagi, stąd problem z wysokim poziomem trudności,
i na koniec cytat:
"I still use exactly the same code today. The simplicity of it makes it look really complicated".
OK, starczy. :)
Ostatnia edycja: 06.12.09 18:17:06