@MDW,
post #2
Jest w SDL-u :)
Cytadela korzysta z bibliotek OpenGL, GLU, SDL i SDL_mixer. Należy mieć zainstalowane te biblioteki przynajmniej w wersjach:
1. SDL: 1.2.11
2. SDL_mixer: 1.2.6
3. OpenGL: najlepiej 1.4 lub nowszy; jeśli twój sterownik OpenGL jest w wersji wcześniejszej, to wymagane są następujące rozszerzenia:
* 1.0 i 1.1 - nie można uruchomić Cytadeli z tą wersją OpenGL!
* 1.2 - GL_ARB_multitexture, GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_mirrored_repeat
* 1.3 - GL_ARB_texture_mirrored_repeat
4. GLU: 1.1
Źródła są na stronie: http://cytadela.sourceforge.net/
Ostatnia edycja: 23.01.10 13:00:15