Komentowana treść: Quake II - aktualizacja
[#1] Re: Quake II - aktualizacja
Quake 2 ??? Przecież to epoka scalaka łupanego.
[#2] Re: Quake II - aktualizacja

@cacodemon666, post #1

Dostaniecie x1000 to się Quaka 3 doczekacie pewnie za 2 lata.
[#3] Re: Quake II - aktualizacja

@cacodemon666, post #1

ale to tylko poprawka, hyperion jest znany z wypuszczania wiechliwego oprogramowania i fajnie, że pojawiają się poprawki, to miłe dla klientów
[#4] Re: Quake II - aktualizacja

@cacodemon666, post #1

Co się tak dziwisz. Gra jest niezła a na amigowym poletku gier wciąż posucha. Ponadto Hyperion to firma, która zna się na robieniu gier, więc co w tym dziwnego, że uaktualnia quake 2, którego kiedyś chyba wydała (na amigę). Coś Ci ciężko dogodzić, dlatego mam nieodpartą chęć zaproponowania Ci zmienienia ksywy w związku z tym fermentem, który tu (na PPA) ostatnio siejesz, ale na razie się powstrzymam.
[#5] Re: Quake II - aktualizacja

@pampers, post #2

a nie lepiej kupic Pentium 1 MMX + Voodoo 4 MB ? w akademiku na takim grzybie moi koledzy grali w sieci w Q3 :)))

po co X1000 :D - ale musze przyznac ze obudowa ladna
[#6] Re: Quake II - aktualizacja

@cacodemon666, post #1

Gra jest wyśmienita, szczególnie tryb singleplayer. Jest to jedna z moich ulubionych gier FPS na peceta i uważam ją razem z Quakiem 1 za grę rewolucyjną (zgodnie z nazwą - Wstrząs ;) ) Do dzisiaj słucham hard-rockowej muzyki z tej gry.

@cacodemon666

Wiesz, ID software okazała się na tyle fajną firmą, że uwolniła kod źródłowy swoich gier, dlatego powstały później porty tychże gier na inne komputery. Moim zdaniem trzeba się cieszyć z tego powodu. Inaczej portów Takich gier raczej w naszym Ami-świecie byśmy się nie doczekali. I tak lepiej późno niż wcale ;)
[#7] Re: Quake II - aktualizacja

@rzookol, post #3

Dosyć niespodziewane wypuszczenie tej poprawki, może musieli grzebnąć w tym, bo były problemy na nowym sprzęcie.
Bardziej ucieszyłoby mnie poprawione Shogo, w amigowy port nie grałem, ale w swoim czasie przeszłem parę razy na piecyku i muszę powiedzieć, że nie dosyć że żwawo to chodziło na słabym sprzęcie, to (jak dla mnie) lepsze (pod każdym względem) od tego Quake 2.
[#8] Re: Quake II - aktualizacja
Czy nowa wersja portu jest szybsza od poprzedniej? Sprawdzał już może ktoś?
Tak się zastanawiam może to tylko przykrywka z tym QuakeII?
Może w tle powstaje cała masa nowych gier o których się dowiemy zaraz po premierze AmigaOneX1000? :)
[#9] Re: Quake II - aktualizacja

@Leon, post #8

quake2 jest dość szybki sam z siebie, pamiętam że na a1200 ppc grało się całkiem całkiem
[#10] Re: Quake II - aktualizacja

@rzookol, post #3

Ale wiesz wiechliwe bo wiechliwe ale się uruchamiają. W przeciwieństwie do Twojego programu
[#11] Re: Quake II - aktualizacja

@Leon, post #8

Może w tle powstaje cała masa nowych gier o których się dowiemy zaraz po premierze AmigaOneX1000?

Tak tak, FarCry 2 i Call of Duty w przygotowaniu.
[#12] Re: Quake II - aktualizacja

@G. Kraszewski, post #11

A się zdziwicie jakie hity będą na X1000! Call of Duty to pikuś :D A Wy będziecie dalej tłuc w kolejne części w pac mana i arkanoida na morphosa :D
[#13] Re: Quake II - aktualizacja

@HOŁDYS, post #5

U mnie QIII z gładkimi, jednokolorowymi ścianami i ogólnie wszystkim na "off" osiągał 23-26 fps na Pentiumie II 400 Mhz i Rivie ZX 32 MB, więc pełen szacunek dla kolegów...
[#14] Re: Quake II - aktualizacja
A czy mógłby ktoś napisać jak się to sprawuje? (w FPS, jeśli trzeba podam dokładne parametry testów). Chętnie wpisałbym na "Efika vs reszta świata" jakiś sprzęt z OS4.
[#15] Re: Quake II - aktualizacja
podsumowując : x1000 do dupy, a hyperion zamiast brać się za usb 2.0 robi z nas jaja poprawką do Q2

edit : a od siebie : poprawka cieszy i szacun

Ostatnia edycja: 21.05.10 11:48:19
[#16] Re: Quake II - aktualizacja

@nimrod7, post #15

w sumie opierają sie na zrodlach gpla więc możemy poprosic hyperion o kody zrodlowe i dokladnie zobaczyc czego dotyczyla ta poprawka
[#17] Re: Quake II - aktualizacja

@stOOsh, post #13

Offtopic: Jak na Rivie ZX to raczej max 8MB, pewnie chodziło Ci o TNT2 (VANTA/M64/PRO/Ultra). Nawet Riva TNT 1 obsługiwała max 16MB.

Pamiętam że kolega grał w Q3 na Celeronie 300A i Voodoo 1, ale płynne to nie było. Q2 to co innego -> na Pentium 166 MMX chodził super płynnie i wyglądał ślicznie (jak na owe czasy).
[#18] Re: Quake II - aktualizacja

@zyga64, post #17

Ja na C 300A i Rivie TNT (16MB) i 64 MB i było dobrze... ale aż się prosiło o te 128 MB Ramu - ok. 99 roku... Póżniej sprawdziłem, np. na P3 550, GF4MX (cięte aż do bólu - wydajność GF 2 MX) i 384MB - latało dosłownie ;)

EDIT: C 333A dokładnie, czyli 333 MHz z cachem L2, którego nie miały wcześniejsze Celerony.

Ostatnia edycja: 21.05.10 21:44:14
[#19] Re: Quake II - aktualizacja

@rzookol, post #16

cieszy mnie, że żaden z antyfanów hyperionu/aeonu nie jest na tyle zapiekły, żeby grzebać w źródłach po dowód, że ww. firmy nic nie robią. do postaci formatu 'antiamigaworld' na szczęście daleko.
[#20] Re: Quake II - aktualizacja

@HOŁDYS, post #5


Obudowe mozna miec juz ;) tylko bez wytloczonego boinga
"Define R2, Black Pearl - Fractal Design"

sorry za ot
[#21] Re: Quake II - aktualizacja

@ede, post #20

No tak, sama cena tej budy (bez boinga) to ponad 370zł, uważam że to przesada, bo komu po co wypasiona buda dla mocnych pecetów i na 8 dysków do amigowania? 1 dysk wystarczy. ;) Są znacznie tańsze i również ładne budy. X1000 będzie się grzać strasznie i hałasować? ;) Link z opisem.

Ja również przepraszam za OT. Dalsza dyskusja na forum proszę!
[#22] Re: Quake II - aktualizacja

@rzookol, post #16

o ile mi wiadomo, główną poprawką jest dodanie (przywrócenie?) MiniGL, dzięki czemu gra działa pod najnowszym updatem 4.1 (nowy kernel gryzie się z Warp3D/WarpOS).
[#23] Re: Quake II - aktualizacja

@Bully Boys, post #18

GF4MX to taki zmutowany GF2MX, więc wydajność w obu przypadkach jakoś mocno nie odstawała. Celeron 333A nie istniał, to 'A' występowało tylko w modelach taktowanych na 300MHz (a służyć miało odróżnieniu czy to wersja z L2 czy bez właśnie) :).

EDIT: A żeby być dokładnym dodam, że 'A' pojawiło się też kilka razy w modelach późniejszych :].

Ostatnia edycja: 23.05.10 19:12:47
[#24] Re: Quake II - aktualizacja

@Malin, post #23

http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&hs=lRw&rls=com.ubuntu%3Apl-PL%3Aofficial&q=celeron+333A&cts=1274641529741&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Zgódż się, że 333A istniał :) A GF4MX ok
[#25] Re: Quake II - aktualizacja

@adam_mierzwa, post #24

Opierałem się na doświadczeniach własnych i wikipedii. Mój błąd w takim razie :).
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem