@Valwit,
post #9
na klasyki. nie na natami.
Ale co to za roznica?
Moze gra nie powstanie np. dla takiego procka 040/40 MHz, bo nikomu sie nie chce optymalizowac? A i tak by nie chodzila plynnie?
Na Natami, ktory jest przeciez "udawaczem" A1200/4000, nie bedzie juz problemu predkosci (mam na mysli wersje 050, 070).
Dodane: portu na pewno nie uciagnie 040/40, ale taki 050 lub 070 powinien bez problemu. No przeciez nikt nie bedzie robil konwersji, czyli pisal gry od nowa, specjalnie dla 68k.
Dodane2: Wlasnie po to jest Natami. Dosc juz ograniczenia predkosciowego procesorow 040 i 060. :)
Trzeba isc z terazniejszoscia. Procesory 040 i 060 to przezytek. To wlasnie bylo kulą u nogi w naszym klasykowaniu. Teraz są/bedą lepsze i wydajniejsze procki 68k. :)
Ostatnia edycja: 30.06.10 00:01:57