Komentowana treść: Sudominator 0.2
[#1] Re: Sudominator 0.2
nie ma ikonki, nie ma plusa
[#2] Re: Sudominator 0.2

@rzookol, post #1

Ikonka będzie w następnej wersji, trzeba zasiąć do Blendera na parę godzin.
[#3] Re: Sudominator 0.2

@G. Kraszewski, post #2

Na parę godzin, by ikonkę zmotać? :D
[#4] Re: Sudominator 0.2

@parallax, post #3

zrobienie dobrej ikonki wymaga czasu ;)
[#5] Re: Sudominator 0.2

@parallax, post #3

Na parę godzin, by ikonkę zmotać?

Nie jestem zawodowym grafikiem 3D, więc zrobienie ładnej ikonki zajmuje mi kilka godzin.
[#6] Re: Sudominator 0.2

@G. Kraszewski, post #5

bo robisz za szczegółowe te ikonki
[#7] Re: Sudominator 0.2

@quaint, post #6

Bez przesady, trzy obiekty będą.
[#8] Re: Sudominator 0.2

@G. Kraszewski, post #7

Walnij jeszcze lens flare, to będzie full profecha
[#9] Re: Sudominator 0.2

@recedent, post #8

Walnij jeszcze lens flare, to będzie full profecha

Jak to lubmil powiedział, ręce opadają z szelestem.
[#10] Re: Sudominator 0.2

@G. Kraszewski, post #9

Jak to lubmil powiedział, ręce opadają z szelestem

Lubmil powiedziałby "ręka szybuje ku twarzy ze świstem". Tam był uśmieszek typu ...
[#11] Re: Sudominator 0.2
Witam :D Oto mój pierwszy post z mojego nowego komputera, wypożyczonego Sam440ep :) Napisany w Origyn Web Browserze. Działa bardzo fajnie! Komputerek ma look&feel amigowy w 100%, a efektów moc.

Żeby było w temacie to zapytam się G. Kraszewskiego o ikonki w MorphOSie. Jaki format ikon jest zastosowany w tym systemie? Czy jest to rozszerzony format planarnej ikonki amigowej? Czy jest jakieś oprogramowanie załączone oryginalnie do MorphOSa obsługujące ikony? Dziękuję za informację na ten temat.

Jeszcze jedno pytanie: co skłoniło Pana do napisania programu Sudominator? Czy nie lepiej rozwiązywać zagadki Sudoku bez wspomagania się takimi programami ;)
[#12] Re: Sudominator 0.2

@Minniat, post #11

Jaki format ikon jest zastosowany w tym systemie? Czy jest to rozszerzony format planarnej ikonki amigowej?