Komentowana treść: Nowa skóra
[#1] Re: Nowa skóra
Całkiem ładna. Szkoda tylko, że przy węższych oknach belka tytułowa trochę się "rozwala", no ale to niestety trzeba się z tym liczyć wrzucając na nią "bajery".
[#2] Re: Nowa skóra

@recedent, post #1

Kolorystyka paskudna, ja wiem ze nazwa mowi sama za siebie ale bije jakos szaroscia.
[#3] Re: Nowa skóra
Boszzzz wszystko na kakaowo a ja jestem na diecie:)
[#4] Re: Nowa skóra
Witajcie, jestem nowy w świecie MOSa i jestem ciekawy jaki program/programy zostały użyte do stworzenia górnej belki na screenie z artykułu. Dziękuję za odpowiedź i nie śmiejcie się bardzo głośno z mojej niewiedzy ;)
[#5] Re: Nowa skóra

@g00pher, post #4

Ja kojarzę tylko moduły Netlamps, Volume, Debug, Eject, CPUGauge, MemoryGauge i Uptime.
[#6] Re: Nowa skóra

@g00pher, post #4

Większość tych rzeczy na belce jest od razu w MorphOS-ie. Do tego zapewne CPU Gauge i MemoryGauge. Nie wiem czym jest zrobiony ten "toolbarek" na środku. No i warto zauważyć, że gość nawpychał tam trochę na siłę, bo niektóre informacje ma zdublowane...

Ostatnia edycja: 20.02.11 21:39:12
[#7] Re: Nowa skóra

@G. Kraszewski, post #6

O czepiasz sie szczegolow. Pouczyl sie po Twoim tutorialu i cwiczy :)
[#8] Re: Nowa skóra

@recedent, post #5

Myślę, że koledze chodzi bardziej o te moduły po lewej stronie: nazwa systemu z ikonką, pamięć i te okonki na środku. Sam jestem ciekawy co to za moduły.
[#9] Re: Nowa skóra

@AS, post #8

Napewno jest tam Statline
[#10] Re: Nowa skóra

@AS, post #8

Ciekawy jestem skąd i jak te moduły po lewej stronie i po części po prawej (ikonka głośnika) i jeszcze ciekawi mnie czcionka bo jest prosta i czytelna.
[#11] Re: Nowa skóra

@g00pher, post #10

Głośnik to standardowy moduł "Volume".
[#12] Re: Nowa skóra
Skórka - całkiem ładna - ale i tak wole wszystko na czarno OK