@rzookol,
post #5
A nie wpadł jeszcze nikt na to, żeby zrobić specjalną wersję SDL-a na MOS-a/AmiOS, która do rysowania 2D zawsze by używała GL-a? Wystarczyłoby surface'y ładować do tekstur i rysować po 2 trójkąty w orto na każdą rysowaną grafikę. Wreszcie amigowi maruderzy "jaki to SDL jest wolny" by nie narzekali...
Byłyby pewne problemy i większa zajętość pamięci (niekwadratowych tekstur to raczej TinyGL/MiniGL nie obsługują?), ale nie jest to przecież trudne. SDL ma bodajże tylko jedną funkcję do rysowania bitmap... Na 100% to nie wiem, bo SDL-a zawsze w parze OpenGL-em używam...
Oczywiście nie sprawi to, że gierki nagle zaczną fajnie chodzić na AGA (w zasadzie to w ogóle ;P ), ale na Efice owszem...
Ostatnia edycja: 20.05.11 14:43:58