@reactor,
post #3
http://www.youtube.com/watch?v=vKjBNWPNSaM
OK, wrzuciłem na YT. Grę odpaliłem na A1200PPC z akceleracją sprzetową BVision. Niestety mapy bardzo klatkują, więc odpaliłem Quake w 320x200. Dla prównania, na początku jest standardowe demo Quake, a później mapa "a" Qbreed. Strasznie tnie jak na PPC 200 MHz i 320x200 z akceleracją. Prawda?
PS. Swoją drogą, gra zachowuje "oddech" Quake, ale ten oddech posiada także w pewnym stopniu oryginał AB3D. Choć może klimat bardziej kojarzył się z Doomem. Dla kogoś nie związanego ze środowiskiem, ten "mod" pewnie będzie bardzo kiepskim modem, ponieważ na bazie Quake1 powstały dużo lepsze gry, czasami lepsze graficznie od oryginału.
Tak czy inaczej, ten news to świetna wiadomość

i duży plus. :)