Komentowana treść: MLDonkey 3.1.0
[#1] Re: MLDonkey 3.1.0
Mam takie pytanie czy działa wam z OWB ta wersja ?
Czy ja coś źle robie ...
[#2] Re: MLDonkey 3.1.0

@Drako^lM, post #1

http://localhost:4080/ - wszystko działa :)
[#3] Re: MLDonkey 3.1.0

@Drako^lM, post #1

Już piracisz tak? :)
[#4] Re: MLDonkey 3.1.0

@grxmrx, post #2

no u mnie pisze że nie może sie połaczyć ciekawe ....
[#5] Re: MLDonkey 3.1.0

@Arbuz, post #3

Oj tam oj tam
[#6] Re: MLDonkey 3.1.0

@grxmrx, post #2

Ni z gruszki ni z pitruszki ale p. Grzegorzu kiedy ujrzymy pańskie wypociny :P Czy może zaniechane zostały prace
[#7] Re: MLDonkey 3.1.0

@MaveRick, post #6

Wszystko w swoim czasie pewnie spokojnie ;)
[#8] Re: MLDonkey 3.1.0

@MaveRick, post #6

O jakie wypociny chodzi ? :)
[#9] Re: MLDonkey 3.1.0

@deez, post #8

Jeśli mówimy w kwestii programów P2P to pewnie chodzi o ten "klon" uTorrent którą wczesna betę Grzegorz pokazywał na AmiZaduszkach.
[#10] Re: MLDonkey 3.1.0

@waldiamiga, post #9

Nice. Grxmrx, trzymam kciuki więc za ten app:) .
Fajnie by było aby kiedyś powstało też coś na wzór windzianego JDownloadera.
[#11] Re: MLDonkey 3.1.0

@waldiamiga, post #9

To był inny Grzegorz ;)
[#12] Re: MLDonkey 3.1.0

@grxmrx, post #11

MaveRick mnie zmylił.
[#13] Re: MLDonkey 3.1.0

@deez, post #10

JDownloader jest napisany w języku Java.
Port języka Java na amigowe OSy zapewniłby dostępność tej i tysięcy innych aplikacji. Programów napisanych w tym języku nie trzeba bowiem portować na inne systemy - wystarczy je zwyczajnie odpalić. Wymaga to jednak posiadania wspomnianej "dżawy" na kompie.
[#14] Re: MLDonkey 3.1.0

@Mario, post #13

Niby tak. Przynajmniej takie są założenia. :) Czasem ludzie robią coś co kładzie multiplatformowość Javy.

Zastanawiam się jak te javowe aplikacje by chodziły na naszej maszynie wirtualnej. Jakoś nie spodziewam się rewelacji. Raczej tego typu aplikacje to nie jest to do czego przywykła amigowa społeczność. JavaVM musi mieć niezłego potwora sprzętowego do dyspozycji żeby działała jak należy. RAM też lubi wcinać. :) Nie ma to jak natywne aplikacje pod systemowy interface. No ale jako koło ratunkowe Java by się przydała. :)
[#15] Re: MLDonkey 3.1.0

@MDW, post #14

Powiem, że na moim smartfonie z niewydajnym Windows Mobile 6, ARM 500Mhz, 200MB RAMu i malutkim ekranikiem JavaSE działa całkiem całkiem. Maszyny, na których chodzi MOS (PPC) są w większości przypadków wydajniejsze od tego. Sam port na taki Windows Mobile (Mysaifu JVM, robiony przez fanów) wydaje mi się też trudniejszy niż port na system desktopowy.
Zobacz też, że aplikacje Java nie wyrzucą guru itp. System zyskuje na stabilności tracąc na wydajności. Ostatecznie jednak przy niektórych apach spadek wydajności byłby, jak sądzę, niezauważalny, a takich małych przydatnych narzędzi jest sporo i są żywo rozwijane.

To nie jest kwestia koła ratunkowego. Piszesz, jakby nagle wszystkie aplikacje miałyby przerzucić się na Java. To jest poprostu otwarcie kolejnych ważnych drzwi, dodanie możliwości.
[#16] Re: MLDonkey 3.1.0

@Mario, post #15

Wszystko co piszesz to prawda. W prostych telefonach pod koniec epoki Java2ME robiło się całkiem zaawansowane rzeczy i to nawet jakoś chodziło. I faktycznie biblioteka softu powiększyłaby się niesamowicie. Chociaż przyznam, że mając do wyboru program natywny używający MUI i program w Javie i jakimś tam jej niesystemowym GUI na pewno wybiorę ten pierwszy. Tylko, że wyboru zazwyczaj byśmy nie mieli.
[#17] Re: MLDonkey 3.1.0

@deez, post #12

A Ciebie teraz zmylil ten właściwy Grzegorz :)
Skoro cisza to ok. Jeszcze nie gotowe czy już spalilo na panewce
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem