@selur,
post #2
Dodatków nie będzie, bo nie było to coś co warto byłoby ciągnąć po wypuszczeniu stabilnej i działającej wersji. Poza tym Fortis był pisany jeszcze po partyzancku i to zniechęca do grzebania. :) Teraz jest wszystko w miarę uporządkowane, wyodrębniony jest silnik, całość jest portowalna na: MorphOS, Windows, iOS, MacOSX. No i wszystko jest pisane już w jednym języku (C++), a nie w dwóch (Objective-C i C++).
Po Fortis była jeszcze jedna gra ale została wstyrzymana, bo nie było zainteresowania. Chyba pomysł był zbyt nietypowy. :) Ale dla amigowego świata to żadna strata, bo gra bez ekranu dotykowego z multitouch nie miałaby sensu.
Kolejne dwie gry są w trakcie robienia. Jedna jest dosyć prosta ale taka miała być. Druga jest już znacznie bardziej skomplikowana (od strony programu) ale rzuciłem się na to, bo widzę w tym potencjał. W obu przypadkach pomysły są nietypowe i niektórym mogą wydawać się trochę chore. :) Ale tak chcę i tak ma być. Tylko takie rzeczy sprawiają mi radochę, a bez radochy to można coś robić w pracy. Poza nią radocha musi być obowiązkowo. :)