[#21]
Re: Heliosfera II - wersja demonstracyjna
@vegeta,
post #19
@Selur i Vegeta
Amos nie był ( jest ?) zły. W czasach radosnej "partyzantki" był całkiem sensowny. Na dzień dzisiejszy Amos nie powinien zostać, trzeba zrobić to wszystko tak jak Bozia przykazała. Grafikę przenieść na 256 kolorów, zadbać o dźwięki i kod jak najbardziej pod system - łatwość ewoluowania gry na nowszy AmigaOS, Aros, MorphOS ;)
Kod źródłowy, chyba przesłałem Benedyktowi jest stosunkowo prosty, jeśli ktokolwiek będzie miał jakieś pytania na jego temat proszę pisać do mnie postaram się pomóc.
Sam już dawno nie programowałem w Amosie ale to jest jak z jazdą na rowerze tego się nie da zapomnieć ;)
I najważniejsza potrzeba LIDERA, który wie co ma powstać, ma pomysł na grę i scenariusz. Ja osobiście pisałem program oparty na wizji Marka Nauma, tylko "trochę" dopieszczałem swoimi pomysłami jego ogólną i szczegółową wizję gry.
Wiem, że wiele jest możliwe i zakodowanie tej gry do końca mogłoby być całkiem realne :)