Komentowana treść: Amiga X Party - raport i więcej zdjęć
[#1] Re: Amiga X Party - raport i więcej zdjęć
Ładna okolica i ładne zdjęcia komputera Amiga One X1000. Ja w ten piątek mam akurat szczęśliwy dzień, bo wyszedłem ze szpitala, ale nie mogłem stawić się na tej imprezie mimo, że mieszkam w Wa-wie. Mam nadzieję, że impreza była wesoła i interesująca dla uczestników.

Z mojej strony może zobaczycie jakieś update'y programów i gier w najbliższych miesiącach, bo wróciła dobra passa z czego jestem niezwykle rad! :) A ze zmiany ksywy z Minniata na Hextreme mam nadzieję nie jesteście zawiedzeni ;) Poza tym ksywą Minniat będę sygnował projekty klubu RNS :)

Tylko, że skoncentrowałem się obecnie na Klasyku, a Sama440 odsunąłem w cień. Ale Amigować przestać nie zamierzam, jakkolwiek skrytykują moje umiejętności programistyczne, których pokazałem zaledwie zarys, asy trzymam jeszcze w rękawie ;) Ja naprawdę jestem zdolny programista, co myślę wystarczy udowodnić zaliczonym rokiem na studiach (drugi rok musiałem zawiesić ze względu na chorobę), jak również ukończonym edytorem map do Benefactora i Dune 2.

Także niczym Batmana zapalcie odpowiednie światło halogenowe jeśli będziecie mnie potrzebować OK Minniat jest do dyspozycji amigowców, którzy chcą natywnych aplikacji na Amigę.

Pozdrawiam!!
[#2] Re: Amiga X Party - raport i więcej zdjęć
Fajny raport, trzeba to Mufie oddać. Bez złośliwości czy przytyków. Czekam na materiał filmowy.
[#3] Re: Amiga X Party - raport i więcej zdjęć

@Deftronic/..., post #2

Odejście z eXeca zdecydowanie mu na zdrowie wyszło i jakiś bardziej stonowany się zrobił.
[#4] Re: Amiga X Party - raport i więcej zdjęć

@GumBoy, post #3

Dokładnie, nie wyzywa już od "emigrusów". ;) Oby tak dalej, to może całe środowisko trochę oprzytomnieje i skończą się wojenki i "wściekłe" komentarze. Zrobi się po prostu bardziej normalnie.

Ostatnia aktualizacja: 27.02.2012 20:30:56 przez Deftronic/...
[#5] Re: Amiga X Party - raport i więcej zdjęć
No fajny raporcik :)