@Korni, post #3
@Minniat, post #4
@Minniat, post #4
@Minniat, post #2
@Minniat, post #4
Grzegorz Kraszewski pisał niegdyś, że pętla główna programu w SDL pobiera 100% mocy procesora, co jest ewidentną wadą.Nie ma to jak wyrwać cytat z kontekstu i przekręcić jego sens... Pisałem, że większość gier w SDL jest napisana w taki sposób. Z konstrukcji samego SDL-a to nie wynika, przynajmniej nie bezpośrednio. Może dostępne przykłady sugerują takie rozwiązanie i początkujący programiści je bezrefleksyjnie powielają. Można w SDL napisać grę nie posiadającą takiej amatorskiej pętli głównej. Z drugiej strony korzystając z amigowego API również można popełnić grę z busyloopem. Więc to raczej zależy od doświadczenia programisty niż od użytej biblioteki.
@Ender, post #5
@MDW, post #1
@Skotos, post #8
@waldiamiga, post #19
Areo2 na modemie Huawei E169 którego raczej (?) MorphOS nie obsługuję
@waldiamiga, post #19