[#18]
Re: Jak stworzyć grę w Backbone?
@GumBoy,
post #11
Backbone to jest jeszcze pikuś. Gry w Hollywood to jest dopiero osiągnięcie. Wczoraj chciałem wypróbować grę G.E.M.Z., która po opisie i screenshocie zapowiada się na sympatyczną grę logiczną. Kłopot w tym, że żeby zagrać w ograniczone czasowo do 5 minut demo trzeba pobrać 489 MB (tak, prawie pół gigabajta) danych. Serwer z danymi wyciska z siebie 50 kB/s (moje łącze potrafi "nieco" więcej...) i zrywa połączenie po mniej więcej 20 minutach ściągania (tak, działa resume, ale ileż można). Poza tym jak przeczytałem, że na komputerze z gigabajtem RAM i procesorem 1,5 GHz nie będę mógł włączyć detali na maksa w 1024 x 768... Ten sam komputer radzi sobie z RTCW w tej samej rozdziałce i detalami na maksa, no comment...