Komentowana treść: OpenXcom dla MorphOS-a
[#1] Re: OpenXcom dla MorphOS-a
wspaniała wiadomość OK
[#2] Re: OpenXcom dla MorphOS-a

@wali7, post #1

Nawet udało mi sie ją dość długo testować:)
[#3] Re: OpenXcom dla MorphOS-a
No no no... ja za bardzo grać nie potrafię więc pewnie nic w niej nie osiągnę. No ale korci mnie żeby spróbować, bo to niezwykle ważna pozycja w historii gier i oprócz mnie to chyba cały świat już chyba w to grał. Fakt, że to wersja dla MorphOS jest dodatkową zachętą (tak, jestem fanbojem, hehe).

Ostatnia aktualizacja: 14.07.2013 14:54:28 przez MDW
[#4] Re: OpenXcom dla MorphOS-a

@stefkos, post #2

OK A jak Ci idzie z Jagged Alliance 2
[#5] Re: OpenXcom dla MorphOS-a
Utworzylem folder `data` w OpenXcom i skopiowalem tam wszystkie potrzebne katalogi: GEODATA, GEOGRAPH, MAPS, ROUTES, SOUND, TERRAIN, UFOGRAPH, UFOINTRO, UNITS, jednak dostaje komunikat: `failed to open directory PROGDIR:data/s. Co robie zle?
[#6] Re: OpenXcom dla MorphOS-a

@sordan, post #5

W opisie instalacji nie bylo by przenosic dane do katalogu PROGDIR:data/ .
Przegraj dane do katalogu z gra.
[#7] Re: OpenXcom dla MorphOS-a

@waldiamiga, post #4

nie wiem czy na serio chciales spytac:)
wlasnie mi partycja padla Development... jak odzyskam bede sie zastanawiac czy jeszcze bede przy niej grzebal:)
[#8] Re: OpenXcom dla MorphOS-a

@stefkos, post #7

Padające partycje są bardzo pomocnymi gadżetami. :)
[#9] Re: OpenXcom dla MorphOS-a

@stefkos, post #6

"When installing manually, copy the X-Com subfolders (GEODATA,
GEOGRAPH, MAPS, ROUTES, SOUND, TERRAIN, UFOGRAPH, UFOINTRO,
UNITS) to OpenXcom's Data folder: <game directory>\data\"

Myslalem, ze trzeba stworzyc katalog `data`, najwyrazniej zle zrozumialem. Teraz dziala, dzieki :)
[#10] Re: OpenXcom dla MorphOS-a

@sordan, post #9

spoko, moze nie ten readme:) zapamietam i poprawie.
[#11] Re: OpenXcom dla MorphOS-a

@stefkos, post #10

Dobrze zauwazylem, ze w OpenXcom na superhuman AI jest znacznie madrzejszy niz w standardowej wersji na Amige? Nie udalo mi sie nawet 12 zolnierzami wyjsc z samolotu. Wszyscy zgineli od razu stawiajac noge na gruncie. W czasie mojej pierwszej tury przy pierwszym podejsciu padlo okolo 40 strzalow obcych, z tego ze 35 celne, ostro :)) Za drugim podejsciem na 12 padlo 9 zaraz po wyjsciu z samolotu, 3 udalo mi sie wypuscic ciut dalej ale od razu zaczeli panikowac :) Przeszedlem UFO na amige wiele razy na superhuman, ale tutaj widze ze bedzie niezle wyzwanie.

Zauwazylem rowniez, ze w czasie misji jest problem ze scrollingiem w lewo i w gore. Gram na fullscreen z automatycznym scrollingiem. Nie wiem czy to tylko u mnie czy jakis bug w grze, a moze cos zle ustawilem? W prawo i w dol jest ok, dziala bez problemu od razu gdy wskaznik myszki pojawi sie na krawedzi ekranu, ale w gore i lewo scrolling raz dziala, a raz nie. Czasem trzeba niezle sie nameczyc probujac z 5-7 razy umieszczac wskaznik myszy na koncu ekranu zeby sie w ogole przesunal. Szczerze to nie da sie w ogole spokojnie grac w taki sposob, mozna dostac epilepsji po kilku minutach.
[#12] Re: OpenXcom dla MorphOS-a

@sordan, post #11

problem w trybie okienkowym czy pelnoekranowym?

p.s.bede wydawal kolejne wersje openxcom na MOS'a jak tylko beda stabilne wydania
[#13] Re: OpenXcom dla MorphOS-a

@stefkos, post #12

W trybie okienkowym i w trybie pelnoekranowym ten sam problem. Scrolling przy uzyciu strzalek na klawiaturze dziala poprawnie.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem