Komentowana treść: Sterownik dla układu dźwiękowego AmigaOne X1000 ukończony
[#31] Re: Sterownik dla układu dźwiękowego AmigaOne X1000 ukończony

@luk, post #30

Raczej odpowiedź w stylu nie znam się na samochodach ale gołym okiem widzę że się różnią. Dodałem jeszcze że co jest lepsze niech oceniają fachowcy. Tak więc mosowcu twoja odpowiedź zupełnie nietrafna. Nie masz niczego ciekawego do powiedzenia w temacie to może siedź cicho i słuchaj piskaczy zamontoanych w twoim jabolu (o ile masz do niego sterowniki).
[#32] Re: Sterownik dla układu dźwiękowego AmigaOne X1000 ukończony

@Mufa, post #31

MorphOS w odróżnieniu od AmigaOS ma sterowniki pod miniaciem :) W ogóle nie wiem jak mogłeś pomyśleć że dla komputera o zamknietej architekturze nie bedzie sterowników. Wiem natomiast że moana nie jest oficjalnie wypuszczona i dokończona :)
[#33] Re: Sterownik dla układu dźwiękowego AmigaOne X1000 ukończony

@KJB, post #32

W ogóle nie wiem jak mogłeś pomyśleć że dla komputera o zamknietej architekturze nie bedzie sterowników


Pewnie mogłem tak pomyśleć czytając to a konkretnie akapit "Nie tylko kawior i szampan". Jeśli po czterech latach od premiery, macie już wszystkie te sterowniki o których tam mowa to gratulacje. Tak więc cieszcie się czym macie i nie właźcie z buciorami do dyskusji o sterownikach dla X1000, a już tym bardzie wkładając innym do ust słowa których nigdy nie wypowiedzieli, tak jak to uczynił wobec mnie Twój kolega.
[#34] Re: Sterownik dla układu dźwiękowego AmigaOne X1000 ukończony

@Mufa, post #33

W tym akapicie jest:
Dla mnie osobiście największą wadą jest brak regulacji głośności globalnej w systemie.


No i tu jest dla mnie zonk, bo jak używałem miniaca to pamiętam że takie coś już było, co więcej - działały klawisze "volume" na klawiaturze pod MOSem bez potrzeby instalacji jakiegoś dodatkowego softu. No ale może używałem już wersji 2.7.

słuchaj piskaczy zamontoanych w twoim jabolu (o ile masz do niego sterowniki).