Komentowana treść: Reshoot - premiera w sierpniu
[#61] Re: Reshoot - premiera w sierpniu

@rePeter, post #60

Użyłem tego potocznie dla trybu 15kHz z odświeżaniem 50 HZ. Możliwość podłączenia przez RGB było też w TV, które niejednokrotnie oferowały znacznie lepszy obraz od 1084s.
[#62] Re: Reshoot - premiera w sierpniu

@michalmarek77, post #61

Użyłem tego potocznie dla trybu 15kHz z odświeżaniem 50 HZ


Nie używaj więc tego nawet potocznie bo PAL to całkiem co innego.
SECAM też był używany w telewizorach 15kHz z odświeżaniem 50 HZ.

Co do jakości monitorów 1084, może trafiliście na jakieś kaprawe modele,
wydaje mi się, że późniejsza wersja była z gorszym kineskopem.
Ja na swoim żadnych blurów nie miałem.

Z tego co pamiętam TV wtedy z Euro RGB zazwyczaj miały gorszą rozdzielczość fizyczną w poziomie,
choć być może jakieś wyjątki były w stanie dorównać 1084.
.
[#63] Re: Reshoot - premiera w sierpniu

@rePeter, post #62

600 lini w poziomie, średnica plamki 0,44 mm dla 14" monitora nie były niczym szczególnym. Wiele TV miało lepsze parametry (PVM ma jakieś 900 linii), nie mówiąc o monitorach SVGA.
Do grania sprawdzał się całkiem nieźle :P
[#64] Re: Reshoot - premiera w sierpniu

@michalmarek77, post #56

Jedyna zaletą Microviteka to 15kHz.

I uważam, że w przypadku Amigi jest to ogromna zaleta niwelująca wątpliwą wadę typu "przeciętny obraz" (z którą się nie zgadzam). Po prostu zero problemów z wyświetlaniem czegokolwiek Amiga nie wyświetli.

Pamiętaj też, że M1438 zadziałają tryby VGA (31kHz) i przyznam, że obraz wygląda wówczas nie lada atrakcyjnie nawet w stosunku do poznanych przeze mnie monitorów kineskopowych VGA.

Wadą jest niewielki rozmiar kineskopu. Dlatego lepiej mieć M1538 lub cyfrowy M1764.

Technologicznie właśnie Microvitek najlepiej przystaje do Amigi. Nawet kolory są bardzo soczyste i wierne. A tryb 50Hz nie męczy aż tak bardzo, jak przystało na monitor.

Jeśli ktoś ma problemy z dostaniem takiego monitora to rzeczywiście telewizor przez EURO lub scandoubler jest pewnym rozwiązaniem. Często jednak trudno jest znaleźć monitor LCD, który najlepiej współgra z danym scandoublerem. Ja poddałem się po testowaniu z 5 różnych modeli i Microvitek zapewnia mi spokój, którego szukałem.
[#65] Re: Reshoot - premiera w sierpniu

@Hexmage960, post #64

Pamiętaj też, że M1438 zadziałają tryby VGA (31kHz) i przyznam, że obraz wygląda wówczas nie lada atrakcyjnie nawet w stosunku do poznanych przeze mnie monitorów kineskopowych VGA.
Po prostu nie widziałeś jak wygląda np. PAL 640×512 podwojony przez Indivision i wyświetlony na matrycy 1280×1024. Podpowiem – nie lada atrakcyjnie. I można przy nim pracować godzinami bez zmęczenia. Można też skłonić AGA do wyświetlenia 1280×1024, Microvitek może by nawet to wyświetlił, ale nie chcę zgadywać jak to będzie wyglądało.
[#66] Re: Reshoot - premiera w sierpniu

@Koyot1222, post #32

@Koyot1222

Obiekty b. ładne, ale do Reshoota nie pasują. W drugiej części będzie latające krzesło strzelające do nadmuchiwanych zabawek
[#67] Re: Reshoot - premiera w sierpniu
Ciekawie, ciekawie, na początku zraził mnie mocno design statku a raczej bryły i innych przeszkadzajek, ale dam grze szansę, płynna i szybka może mnie wciągnąć nawet z tym designem.
[#68] Re: Reshoot - premiera w sierpniu

@selur, post #35

Odpaliłem demko (dzięki Selur) na A1200 + Fast.
Gra chodzi płynnie, ale jej estetyka jest dyskusyjna.
Zditheringowane tło wygląda nawet sympatycznie, przydało by się użyć jeszcze Coopera do tego tła.
Grafika i animacja "obiektu" strzelającego jest ładna, szkoda, że to tylko sześcian.
Obiekty do których strzelamy są niestety bardzo kiepskie, szczególnie te małe na samym początku. Brzydkie nie wiadomo co, z paskudną paletą (ta paleta nie przystoi nawet Atari ST).
Świetne i zasługujące na uznanie są bardzo duże obiekty- naprawdę robią wrażenie. Są całkiem dobrze "narysowane", ale.. no właśnie ale dalej mamy tą sama pstrokato pomarańczowo- zielono- białą paletę - co zabija cały nasz zachwyt.
Muzyka jest specyficzna, ale w sumie pasuje do całości- da się żyć.

Podsumowując, dochodzę do wniosku, że w przypadku mojej osoby największy zawód (już nawet nie to, że to strzelająca skrzynka) dotyczy faktu, że Twórca pochwalił się, że ta gra wymaga AGA, a na ekranie tego nie ma (daleko jest nawet do przyzwoitej A500). Jedyny plus to wielkość niektórych obiektów.

Ostatnia aktualizacja: 01.08.2016 13:50:23 przez BULI
[#69] Re: Reshoot - premiera w sierpniu
Grupa Flashtro przygotowała trainer do wydanej gry Reshoot wraz z dodaną funkcją autofire. Dystrybuowany był jako zmodyfikowana wersja programu wykonywalnego bez danych z gry niezbędnych do prowadzenia rozgrywki. Autor gry wyraził zgodę na dystrybucję w takiej formie, lecz postawił jeden warunek - trainer musiał zostać usunięty, gdyż jak to określił "psuje zabawę".

Dlaczego taka dziwna decyzja? Film z gry obnażył prawdę - gra z włączonym trainerem zaczyna się od początku po 10 minutach...
[#70] Re: Reshoot - premiera w sierpniu

@mailman, post #69

Dlaczego taka dziwna decyzja? Film z gry obnażył prawdę - gra z włączonym trainerem zaczyna się od początku po 10 minutach...


Niestety, smutne, 10 minut grania za nie małe pieniądze
[#71] Re: Reshoot - premiera w sierpniu

@mailman, post #69

ojej faktycznie, 10 min i koniec. chociaz gra i tak po tym czasie robi sie bardzo monotonna..

cena tej gry (imho) to grube przegiecie..
[#72] Re: Reshoot - premiera w sierpniu

@juen, post #71

Drodzy gracze nie przejmujcie się. Już niedługo Reszut 2, w którym zapętlenie ma miejsce dopiero po 15 minutach. To aż 50% grania więcej!szeroki uśmiech
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem