Komentowana treść: OpenTyrian 68k
[#1] Re: OpenTyrian 68k
Gra jest super,rekomenduje.
[#2] Re: OpenTyrian 68k

@simka113, post #1

Już się ściąga- zaraz testy
[#3] Re: OpenTyrian 68k

@BULI, post #2

Hmm, na A500 z Vampire niemal instatn zwiecha. Odpowiednie tryby p96 mam, SDL.library mam ... wyglada to tak, ze otwiera sie okno z konsola gry, otwiera sie czarny ekran P96, miganie diody i guru. Cos robie zle ?
[#4] Re: OpenTyrian 68k

@twardy, post #3

Musisz mieć wsad co najmniej GOLD2.
[#5] Re: OpenTyrian 68k

@Artur Jarosik, post #4

mam.
[#6] Re: OpenTyrian 68k

@twardy, post #5

Moze zwieksz stos. (sorry za brak polskich znakow)
[#7] Re: OpenTyrian 68k
Odpaliłem na A4000 z Medkiem i 060@50Mhz i wszystko całkiem fajnie działa.
Najlepiej się gra na Turbo i detalach Pentium ok, racja
Gra jest naprawdę fajna, jestem pozytywnie zaskoczony OK

Jest tylko jedno ale!
Po pewnym czasie, najczęściej na pierwszym, czasem po drugim lub trzecim przeciwniku (fioletowy, długi, z rozchodzącymi się ramionami/członami na boki) gra dostaje czkawki!
Dźwięk zaczyna skakać a w raz z nim akcja gry- 1 sekunda przymulenie i 1 sekunda normalności.
Próbowałem wszelkich ustawień i zawsze zaczyna się to dziać w okolicach tego samego przeciwnika/potwora, również w trybie DEMO.

Co robić?
[#8] Re: OpenTyrian 68k

@simka113, post #1

Na A1200 z 030@50 pójdzie?
[#9] Re: OpenTyrian 68k

@perinoid, post #8

Requirements:
Game was tested on Vampire 500 and 060/66Mhz (Thanks Phibrizzo).
It needs about 8 MB of RAM and ~105MB HD free space.
Increase stack to at least 100000 in case staring problems.
Alt+Enter to switch between window/fullscreen


Chyba nie, ale zawsze można sprawdzić.
[#10] Re: OpenTyrian 68k

@TechNineWonder, post #9

Działa na emu 030 pod Winuae ale wolno.
[#11] Re: OpenTyrian 68k

@pong777, post #10

Jacku, a możesz sprawdzić na swojej A4000, lub może ktoś sprawdzić to na sprzęcie innym niż Vampir?
[#12] Re: OpenTyrian 68k

@BULI, post #11

Ja się postaram to sprawdzić na aca1233 jak mi wróci podpicowana. :P
[#13] Re: OpenTyrian 68k

@Stoopi, post #12

Aktualizacja. Dodana obsługa Joya/gamepada
http://netsurf.baderman.net/opentyrian

Czy ktoś z gamepadem/joyem może sprawdzić czy sterowanie działa poprawnie?
[#14] Re: OpenTyrian 68k

@Artur Jarosik, post #13

Tak joystick (cyfrowy) działa. Strzelanie jest pod drugim fire (przy najmniej u mnie na zamienniku pada CD32.
W grze jest ok i nie ma kłopotu. Raz w menu pad zaczął mi "świrować"- jakby zacięły mu się klawisze, ale w grze jest wszystko OK.

Co ciekawe, dalej mam kłopot który zgłaszałem.
Odkryłem, że problem pojawia się nie na konkretnym etapie gry, ale po określonym czasie.
Gdy tylko zacznę grę i np wcisnę pauzę to gra po określonym czasie dostaje czkawki, nawet jak jest w trybie pauzy?!
[#15] Re: OpenTyrian 68k

@BULI, post #14

Super, że działa pad. Tak, czasem świruje, ale po chwili jest ok.

Co do zwalniania to mnie się tak nigdy dzieje więc na pewno coś musi konfliktować w twoim systemie. Spróbuj odpalić pod jakąś gotową dystrybucją np. ClassicWBP96.
[#16] Re: OpenTyrian 68k

@Artur Jarosik, post #15

Nie mam niczego w sytemie co by mogło sprawiać problem.

Chyba, że sam medek i jego konfiguracja może być problemem. Myślę, że podobny efekt miał bym gdyby OpenTyrian spróbował nagle wykorzystać pamięć graficzną z Voodoo widoczną pod systemem (a wiadomo, że jest ona bardzo wolna).

Jenak wyłączenie tej pamięci pod systemem nie pomaga :-\

A czy OpenTyrian pod AGA powinien działać?

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2017 22:55:39 przez BULI
[#17] Re: OpenTyrian 68k

@BULI, post #11

Niestety na ACA 1233n nie rusza. "Failed to initialize SDL:video: no available video device."
@BULI To jest właśnie próba na AGA.

Ostatnia aktualizacja: 31.05.2017 21:12:57 przez Stoopi
[#18] Re: OpenTyrian 68k

@Stoopi, post #17

Czyli pod AGA nie pójdzie
[#19] Re: OpenTyrian 68k

@BULI, post #16

Problem rozwiązany ok, racja
Rzeczywiście zgodnie z przypuszczeniami autora portu, był to problem po mojej stronie.
Tutaj podaję wyjaśnienie całej sytuacji ok, racja

Ostatnia aktualizacja: 17.06.2017 22:34:43 przez BULI
[#20] Re: OpenTyrian 68k

@BULI, post #19

Jeszcze jedno sprostowanie (dla potomności) dotyczące przycinania się gry na mojej konfiguracji.

Okazuje się, że to nie SMART File system był winien!

Prawdziwą przyczyną problemu okazała się wielkość klastra (bloku) większa niż 512, w moim przypadku 1024.
Partycja z PFS na której gra działała poprawnie miała blok 512.
Po przeformatowaniu partycji SFS i zmianie klastra na 512, wszystko działa OK.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem