[#10]
Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź
@xylaz,
post #9
Sprawdziłem zamówienie, magazyn powinien dawno dotrzeć. Zaraz prześlę wiadomość na PW.
EDIT:
Jeśli nie wysyłacie nam wiadomości, że paczka nie dotarła, nie możemy zareagować. Przecież nie wiemy, że jest problem. Natomiast w przypadku zgłoszenia działamy bardzo szybko. Na przykład w tym wypadku brakujący magazyn wyślemy jutro.
Jeszcze uwaga o statusach zamówień. Rzeczywiście nie wszystkie są aktualizowane na bieżąco, bo przecież wszystko obsługują tylko 2 osoby. Przy dużej ilości zamówień (szczególnie po premierach, gdy mamy do wysłania zwykle kilkaset paczek w bardzo szybkim tempie) robimy to z opóźnieniem. Natomiast także wiele osób się nie rejestruje, dlatego maile z potwierdzeniem mogą być łatwo przeoczone.
Zgłaszajcie nam problemy, wtedy wszystko załatwimy szybko i sprawnie. Prowadzę działalność od 1997 roku i naprawdę osobiście zależy mi, aby Kupujący byli zadowoleni.
Ostatnia aktualizacja: 06.03.2018 21:43:58 przez A2