Komentowana treść: Amiga User 3/2018 - zapowiedź
[#1] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź
W akcie desperacji chciałbym ostrzec wszystkich potencjalnych klientów tej firmy.

W zeszłym roku zapłaciłem za kilka prenumerat i niestety w tym roku dwie z trzech prenumerat przestały być dostarczane.
Emaile ze zgłoszeniem problemu pozostają bez odpowiedzi. Na stronie brak jest numeru telefonu kontaktowego. Wiedzcie czego się możecie spodziewać po tym wydawcy.

Jeśli ktoś ma podobne problemy to proszę o komentarz.
[#2] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@koksiarz, post #1

Proszę o podanie numeru zamówienia na PW lub adresu mailowego - wszystko szybko wyjaśnimy.

Odpowiadamy na bieżąco na wszystkie maile. Jeżeli brak odpowiedzi, wiadomość musiała nie dotrzeć.

Paczki wysyłane są na bieżąco, codziennie, a maile sprawdzane są co kilka godzin. Przy dużej ilości paczek mogą pojawić się problemy, ale w takich wypadkach zwykle wysyłamy drugie egzemplarze książek czy magazynów.

Oprócz kontaktu mailowego możliwy jest cały czas kontakt na FB i Twitterze, więc naprawdę nie rozumiem problemu. Monitujemy też forum PPA i inne, stąd taka szybka reakcja na wiadomość.

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2018 14:07:21 przez A2
[#3] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@A2, post #2

Jeśli ktoś miał problemy z kontaktem z nami, zapraszam również do tego wątku. Z góry przepraszamy za usterki.
[#4] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@A2, post #3

Rozumiem desperacki krzyk Koksiarza, sam jak mam kilka dni opóźnienia z Amigazynem to już mam wypieki na twarzy.
Natomiast nigdy nie miałem problemów z komunikacją z wydawcą i kontakt zawsze był bardzo dobry.
Może faktycznie awaria poczty, ja tak ostatnio miałem w firmie, wysyłałem maile, nikt nie odpowiadał i potem mi się wydawało, że nikt mi ofert nie składa, a to awaria serwera :).
[#5] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@koksiarz, post #1

Próbowałeś się kontaktować z wydawcą? Ja na kontakt, wysyłkę narzekać nie mogę. Może warto najpierw spróbować wyjaśnić co i jak, zamiast sugerować wałek. Tak odebrałem Twojego posta.
[#6] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@KM, post #5

Przesłałem już autorowi wpisu prywatną wiadomość, mam nadzieję, że sprawę wyjaśnimy jak najszybciej. Maile naprawdę sprawdzane są co kilka godzin, więc musiały wystąpić jakieś problemy techniczne.

Wygląda na to, że na wypadek awarii powinniśmy wprowadzić infolinię telefoniczną. Kto jest za?

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2018 17:28:32 przez A2
[#7] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@A2, post #6

Od przybytku głowa nie boli, jestem za.
[#8] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@KM, post #5

Ja również nigdy nie miałem problemów z kontaktem jak i z przesyłką zakupionych produktów. Mogę z czystym sumieniem polecić firmę pana Zalepy, bo jest to rzetelna firma i ma wg mnie wzorową obsługę klienta. Jeżeli ktoś napotyka na problemy radzę po prostu skontaktować się z wydawnictwem, można to zrobić na wiele sposobów.

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2018 18:24:41 przez Hexmage960
[#9] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@koksiarz, post #1

Zamówiłem kiedyś po jednym numerze Amigazynu i Retrocompa, żeby zobaczyć i podjąć dezycję, czy brać pozostałe numery. Było to w czerwcu w 2017, więc już nie pamiętam dokładnie, ale jakoś po miesiącu przyszło jedno pismo - Retrocomp. Myślałem, że oczekiwanie na dostawę, czy coś... czekałem, czekałem... zajawka na czytanie magazynów powoli zanikała... w końcu zupełnie o tym zapomniałem. Dopiero teraz komentarz koksiarza mi o tym przypomniał. Tak tylko piszę, że jego przypadek nie jest odosobniony. Ja nie próbowałem się kontaktować. Status mojego zamówienia to ciągle "w realizacji". Gdyby było "zrealizowane" to pewnie wysłałbym jakieś zapytanie, czy nie nastąpiła pomyłka. Moje zamówienie to 1497649127.

Ostatnia aktualizacja: 06.03.2018 21:19:52 przez xylaz
[#10] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@xylaz, post #9

Sprawdziłem zamówienie, magazyn powinien dawno dotrzeć. Zaraz prześlę wiadomość na PW.


EDIT:
Jeśli nie wysyłacie nam wiadomości, że paczka nie dotarła, nie możemy zareagować. Przecież nie wiemy, że jest problem. Natomiast w przypadku zgłoszenia działamy bardzo szybko. Na przykład w tym wypadku brakujący magazyn wyślemy jutro.

Jeszcze uwaga o statusach zamówień. Rzeczywiście nie wszystkie są aktualizowane na bieżąco, bo przecież wszystko obsługują tylko 2 osoby. Przy dużej ilości zamówień (szczególnie po premierach, gdy mamy do wysłania zwykle kilkaset paczek w bardzo szybkim tempie) robimy to z opóźnieniem. Natomiast także wiele osób się nie rejestruje, dlatego maile z potwierdzeniem mogą być łatwo przeoczone.

Zgłaszajcie nam problemy, wtedy wszystko załatwimy szybko i sprawnie. Prowadzę działalność od 1997 roku i naprawdę osobiście zależy mi, aby Kupujący byli zadowoleni.


Ostatnia aktualizacja: 06.03.2018 21:43:58 przez A2
[#11] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@xylaz, post #9

nigdy nie miałem problemów z komunikacją z wydawcą i kontakt zawsze był bardzo dobry.


Potwierdzam, że nawet jak czasem wkradał się pomyłka to nigdy nie było problemów z kontaktem i naprawieniem tego- kontakt bardzo dobry i rzeczowy i na poziomie ok, racja
[#12] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@BULI, post #11

Według dzisiejszych testów serwer już działa prawidłowo. Otrzymaliśmy kilka zgłoszeń i do jutra zaległe przesyłki będą wysłane.
Niedługo uruchomimy stały kontakt telefoniczny, aby wyeliminować podobne problemy.
[#13] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź
Dziękuję za podjęcie tematu.

Zgodnie z informacją z zeszłego roku wysyłałem do amiga.net.pl wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego ze strony amiga.net.pl. Taki sposób komunikacji miał zapewnić, że wiadomości nie trafią do SPAMu. Z obiektywnego punktu widzenia monity i problemy z pocztą nie powinny mieć znaczenia dla zamówień jakie już są częściowo zrealizowane bo to prenumerata kilku numerów.

Maile z reklamami otrzymuję, stąd wiem, że zamówienia nie są realizowane. Nie dostaję natomiast informacji o realizacji zamówień i fizycznych przesyłek. Ani Twittera ani Facebooka nie używam i nie planuję zakładać tam kont.

Jaki okres czasu na realizację zamówienia można uznać za powszechnie akceptowalny?
Amiga User 2 jest dostępny od 20 Stycznia, a Retrokomp 9 od 27 lutego.

Jeśli będzie możliwość kontaktu telefonicznego dzięki społeczności to na pewno będzie zmiana na lepsze.

Jestem w kontakcie na PM z Panem Zalepą, więc sprawy się ruszyły w dobrym kierunku.

pozdrawiam kolegów
[#14] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@koksiarz, post #13

Sprawa jest wyjaśniona - chodziło o magazyn Amiga User 2, który nie dotarł w styczniu, a my nie mieliśmy o tym informacji ze względu na awarię poczty.

Wszystkie zamówienia są realizowane w terminie ok. 2 tygodni od czasu premiery. Zwykle jest ich dużo, dlatego wysyłka całej partii trochę musi potrwać.

Dziękuję za współpracę.

Ostatnia aktualizacja: 07.03.2018 12:41:49 przez A2
[#15] Re: Amiga User 3/2018 - zapowiedź

@A2, post #14

Myślę że podstawa to nie doszukiwać się złej woli i do skutku próbować się skontaktować.
Ja np. za MUI u Stefana Stunza zapłaciłem w sierpniu 2017. cyklicznie co miesiąc wysyłałem mu maila z prośba o serial :), odpowiedział dopiero na maila z lutego 2018 :). Czekałem i się doczekałem.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem