Komentowana treść: Road Avenger
[#1] Re: Road Avenger
Grałem na emulatorze SegaCD pod MorphOSem, fajny szpil.
[#2] Re: Road Avenger
Nie ma jakiegoś haka,że taka duża gra jest za free
[#3] Re: Road Avenger

@simka113, post #2

Hak jest taki, ze wersja AGA chodzi max 5-10 sekund po czym sie sypie. Przynajmniej u mnie na 060 tak jest.
[#4] Re: Road Avenger

@sordan, post #3

u mnie działa normalnie (na ACA 1221ec)
[#5] Re: Road Avenger

@xylaz, post #4

Na CSPPC z 060 też działa normalnie.
[#6] Re: Road Avenger

@waldiamiga, post #1

Na SegaCD wygląda to gorzej (grafika mniej kolorów) niż na ten port na ECS a tym bardziej na AGA ok, racja
[#7] Re: Road Avenger
Tytuł został przeportowany z konsoli SNES.


A nie z Laser Disc? Owszem, jest wersja na SNES (wymaga MSU1) i Mega CD, ale o ile mi wiadomo amigowa wersja jest raczej oparta o LaserDisc/Arcade.

Ostatnia aktualizacja: 29.03.2018 18:05:21 przez Solo Kazuki
[#8] Re: Road Avenger

@Solo Kazuki, post #7

W dokumentacji do portu autor wyraźnie napisał The port was mostly developed using source XML of the SNES version as a
loose guide (https://github.com/DocSchoko/SNES-SuperRoadBlaster).
[#9] Re: Road Avenger

@mailman, post #8

Jak dla mnie to miks orygnalnej wersji LaserDisc oraz piosenki z wersji Sega CD, ale nie widzialem zadnej wersji wiec nie wiem.
Features
All nine levels ported from the LaserDisc classic.
Enhanced version of the FMV engine used to power ReImagine's port of "TimeGal".
Six difficulty settings.
Start from any level, or choose to watch all scenes.
Options for 1 Button Joysticks, 2 Button Pads as well as CD32 Controllers.
Half an hour of anime footage.
The iconic Sega CD opening song by JWALK, as well as the arcade original.
Stunning HAM graphics on all versions, including for OCS.
Enhanced graphics in the AGA edition.

Ostatnia aktualizacja: 30.03.2018 00:49:54 przez Don_Adan
[#10] Re: Road Avenger

@Don_Adan, post #9

Albo tylko grafika skonwertowana z wersji LD, a obsluga i muzyka z wersji SNES? Podobno w wersji SNES muzyka jest w formacie Amigowym Protrackera.
[#11] Re: Road Avenger

@Don_Adan, post #10

Żeś się rozpędził. Jaka muzyka w formacie PT, skoro w grze masz filmy (i sample audio do nich)?

Mnie też się wydaje iż owszem skrypty zapożyczone są z wersji SNES, ale materiał wideo pochodzi z wersji LD.
[#12] Re: Road Avenger

@Solo Kazuki, post #11

Filmiki pewnie z LD, ale kod gry w oparciu o SNES.
[#13] Re: Road Avenger

@mailman, post #12

ok, racja
[#14] Re: Road Avenger

@Solo Kazuki, post #11

Nie mam tej gry w wersji na Amige, wiec nie sprawdzalem danych. Moze ma, moze nie ma muzyki w formacie Protrackera, ale obsluga Protrackera w wersji na Amige bylaby latwa i logiczna dla mnie.
Przeczytaj sobie to:

source folder structure
-data
-sounds: sound effect samples in wav-format. Get converted to brr-format samples.

-songs: music in ProTracker mod-format. A couple of limitations are imposed on
these because of hardware limitations. (sample length/loop points must
be dividable by 16, maximum filesize limited to ~50kbytes)
[#15] Re: Road Avenger

@Don_Adan, post #14

Trochę to dziwne, bo za bardzo nie wiem gdzie by miały te moduły grać. Najwyżej jako jakieś podkłady pod statyczne obrazki jak czołówka, bo nawet menu jest pod animacje z własnym dźwiękiem (nazwijmy to intro), i może "game over". Niestety w wersji na Amigę jest tam cisza, więc zaiste jakiś MODek by umilił sprawę.

Ostatnia aktualizacja: 30.03.2018 19:06:18 przez Solo Kazuki
[#16] Re: Road Avenger

@Solo Kazuki, post #15

Mała poprawka... nawet "Game Over" to krótka animacja. ok, racja
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem