Komentowana treść: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje
[#1] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje
Szkoda, miejscówka była zacna.
[#2] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@il_capitano, post #1

Ano. Trzymam kciuki, żeby udało się załatwić miejscówkę na LE 2019. Polska scena w tym roku w zapaści, a wszyscy wiemy, że Load Error działa niczym defibrylator! Jakby co to zespół ratownictwa Ghostown melduje pełną gotowość!
[#3] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje
Szkoda bo lokalizacja bardzo fajna. Bede na 100% co by zobaczyc na wlasne oczy ta ostatnia edycje. Wierze jednak ze Sachy znajdzie inne miejsce na terenie Trojmiasta gdzie bedzie mozna kontynuowac przygody z gamedevem i demoscena
[#4] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@Jazzcat, post #2

Tak z ciekawości - o jakiej konkretnie scenie piszesz, że jest w zapaści w tym roku
[#5] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@gorzyga, post #4

O scenie hodowców boczniaka oczywiście ;)

Tak, użyłem skrótu myślowego, ale jesteśmy na portalu amigowym, więc sądziłem, że nie będzie to trudne do rozszyfrowania.

No cóż, w tym roku krajowa amiscena wydała tylko 1 demo. To fatalny wynik. Mam nadzieję, że w 2019 będzie lepiej, o ile LE wypali. Tak jak Riverwashowi udało się w piękny sposób zaktywizować polską scenę PC, tak Load Error uczynił to samo dla Amigi - dwie ostatnie edycje były wspaniałe; nie sądziłem, że kiedykolwiek jeszcze na krajowym party zobaczę tyle produkcji. Bądźmy zatem dobrej myśli.

Ostatnia aktualizacja: 18.09.2018 22:31:57 przez Jazzcat
[#6] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@Jazzcat, post #5

Może to dobry znak, bo moze koderzy szykują mase produkcji na przyszłe LE :)
[#7] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@Jazzcat, post #5

Jesteśmy na portalu amigowym, ale piszemy w wątku o party multiplatformowym, więc chciałem się upewnić. Rzeczywiście, w tym roku dem na Amigę było prawie nic, miejmy nadzieję, że nadejdą jeszcze czasy, że CrapTeam będzie miało z kim walczyć.
[#8] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje
Dla tych, co jeszcze nie widzieli i nie odszukują wątków forumowych - z przyjemnością prezentujemy oficjalny jingle imprezy RK18, wykonany dla nas przez zaprzyjaźnione Pixel Nation: link
[#9] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@gorzyga, post #7

miejmy nadzieję, że nadejdą jeszcze czasy, że CrapTeam będzie miało z kim walczyć.


Przecież były szumne zapowiedzi i deklaracje pisania dem na RW, nawet miało być coś przez ludzi zrzeszonych na PPA pisane, ale rozbiło się o nazwę grupy i nic z tego jak zawsze nie wyszło A, że CrapTeam bez dema nie jedzie... Nam nie jest wstyd za nasze produkcje i ich jakość, ale tym wszystkim narzekającym na jakość co niby potrafią coś zrobić powinno iść równo w pięty, że CrapTeam w AMOSie coś robi i nawet na podium jakieś miejsca zajmuje... Shame on you, you lazy trolls...
[#10] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@Mandi, post #9

Ja właśnie piszę gierkę w Basic na Sharp MZ 700, można już pograć na pierwszym poziomie.
Z uwagi na niszowy sprzęt na którym to ruszy będę miał z sobą SHARP,a na którym chciałbym uruchomić tą grę, co by głosujący mogli zapoznać się z nią.
[#11] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@Risc, post #10

Czy dobrze kojarzę że ten MZ 700 nie ma prawdziwych trybów graficznych a jedynie semigrafikę, tyle że w przeciwieństwie do innych takich maszynek ten ma kolorową? :)
[#12] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@Mandi, post #9

Coz, jako inicjator calego zamieszania moge napisac tylko tyle: eksperyment sie nie udal.
[#13] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@Phibrizzo, post #12

Następnym razem trzeba zrobić kłapanie dziobem compo, albo TDK - Thread Derail Kompo - na bank top 10 to będą ludzie z PPA
[#14] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@Phibrizzo, post #12

Phib: to, że z gadania na PPA nic nie wyjdzie było widać od początku, ale byłem zaskoczony brakiem Twojej produkcji w kompotach... A szkoda...
[#15] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@recedent, post #13

Regulamin GameDev compo jest tak napisany że robienie czegokolwiek na RetroKomp 2018 jest bez sensu.
Jeśli chodzi o gry na a500, to wiadomo technologia z 1983 roku, można zrobić coś naprawdę fajnego ale to zajmuje absurdalnie dużo czasu. To bardziej praca na pełny etat niż hobby. Jay Miner zaprojektował fajne cacko, ale to był rok 1983, pamięć RAM kosztowała milion razy więcej niż dziś, i choć można robić na to całkiem fajne gry, to jednak czuć że to technologia z 1983.
Jeśli chodzi o gry i grafikę w stylu po a500 czyli 3D, to niestety 68060 z c2p przegrywa jeśli chodzi o transfer obrazu 8 bit nawet z 386 SX i ISA.
Amigowi sceniarze, choć bardzo zdolni i pracowici ludzie nigdy nie pokazali na 060 plus AGA czegokolwiek co choćby zbliżyło się do poziomu 3D na tanich PC z czasów Windows 95.
Jedyny ratunek dla RetroKomp to zmiana regulaminu tak że nawet jak się upierają na a4000 z 060 to przynamniej karta graficzna na Z3 powinna być.
Inaczej będą dalej tylko dyskusje bez sensu.
[#16] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@swinkamor12, post #15

Jedyny ratunek dla AOS4 to zatrudnic 1000 Swinkamorow zakupic 1000 Amiłąłanów 5000 i odtworzyc wielkie centrum pisania softu pod nowe platformy. Wtedy caly swiat zaleje soft wyprodukowany przez SwinkAmorSoftware Korporejszyn pomysł
[#17] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@selur, post #16

Zgłaszam pierwszych dwóch uczestników do TDK compo!
[#18] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@swinkamor12, post #15

Dzięki stary za te uwagi, nie wiem co powiedzieć ale myślę, że hmmm... jak zarwiemy noc, to do jutra uda nam się zmienić regulamin i dorzucić chociaż te parę dni do deadlajnu, żeby naprawić ten błąd, a cała impreza nie straciła sensu, bo faktycznie jedziemy z RK na pewną mieliznę.

Ja pierdykam. Siedem lat i nikt się nie zorientował, a teraz ... miejscówkę chcą wyburzyć, dwa tygodnie do imprezy, a tu taki fakap...
[#19] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@mccnex, post #18

Zmienicie regulamin na taki jak trzeba? Super!!!
Trochę późno, ale może już za rok, na następna edycję, pojawi się jakiś ciekawy soft.
[#20] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@swinkamor12, post #19

A co jest nie tak z regulaminem że zniechęca do pisania i zgłaszania?
[#21] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@ZbyniuR, post #20

Gry nie moge byc tworzone w UNITY 3D, UNREAL czy FROSTBITE.
Dlatego ci co chcieli napisac Doom'a czy Quake'a na Amige sa dyskryminowani przez zespol RKLE. !!!


Ja bym to zglosil do osrodka monitorowania zachowan ksenofobicznych, ksenomorficznych i ksenogejoskich
[#22] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@selur, post #21

Przecież jest Quake na Amigę. O co chodzi?
[#23] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje
Ktoś z organizatorów Retro Komp da jakąś odpowiedż czy wypociny "Digital Team" dotarły ?
Bo wysłałem po terminie
[#24] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@djpiotrs, post #23

@DJPiotrs: na jaki adres wysłałeś? Gdyby jutro nie było odpowiedzi - wyślij mi PM

Pozdro
[#25] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@djpiotrs, post #23

Sprawdz skrzynke :)
[#26] Re: RetroKomp 2018 - dodatkowe informacje

@twardy, post #25

Teraz ty sprawdz
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem