Komentowana treść: SkillGrid
[#1] Re: SkillGrid
No to mamy wysyp komercyjnych produkcji :) Gra wygląda co najmniej ciekawie.
A przypominam, że szykuje się też Reshoot - R, Iniviyya, Bridge Strike, Alar City i Proxima 3. Dużo ruchu w shmupach :)
[#2] Re: SkillGrid

@twardy, post #1

Na bogatości, więc nie ma co narzekać. A do tego karty turbo. 2019 zapowiada się przednie OK
[#3] Re: SkillGrid

@twardy, post #1

A przypominam, że szykuje się też Reshoot - R, Iniviyya, Bridge Strike, Alar City i Proxima 3. Dużo ruchu w shmupach


No jeśli w końcu wyjdzie Proxima, to będzie to w mojej ocenie wydarzenie dekady, na polu gier dla Amigi klasycznej.
[#4] Re: SkillGrid
Gra kojarzy mi się z strzelankami z automatów z lat 80, wygląda bardzo przyjemnie i chętnie bym w nią zagrał :)
[#5] Re: SkillGrid
Wspomniane "ciekawe rozwiązania graficzne" brzmią fajnie jak się o nich czyta, ale patrząc na samą grę wygląda ona mało kolorowo. Trochę dziwne, że wymaga kości AGA.
[#6] Re: SkillGrid

@flops, post #2

Wszystko byłoby fajnie jakby ktoś się szarpnął na grę która wymaga tego turbo.
Bo na dzisiejsze warunki to turbo służy to sysinfo i może 3 gier z kolekcji.
No do renderowania dla paru ludzi z Ami światka.
Przydałby się jakiś tytuł co wymaga od 40 mips w zwyż......
[#7] Re: SkillGrid

@WojtekX, post #6

Z tym "szarpaniem" to raczej słabo to widzę, bo wymaganie szybkiego turbiszcza = ograniczanie kręgu odbiorców produkcji. Twórcy więc takich chwytów unikają, chyba że się inaczej nie da (vide "hity" sklecone w Backbone).
[#8] Re: SkillGrid
Gra niewątpliwie hardkorowa , dość dynamiczna.

Kwestia grafiki - hmm, rzecz gustu, ma to też pewną estetykę- aczkolwiek dla mnie dziwnym jest ten efekt paralaksy - coś jakby odwrócili nieco "perspektywę powietrzną" i jest wrażenie, jakby dalszy plan był bliższy (czyli im głębiej w dół, tym kolory powinny być bardziej "stonowane", teoretycznie) , i tak trochę "oczopląsowo" mi to wygląda, ale - może to też rzecz gustu.
[#9] Re: SkillGrid

@recedent, post #7

Jakoś Pecetowcy szybko załapali..... Nie idzie gra.... Do sklepu po akcelerator, ram i szybszy proc.
I tak do kolejnej gry, do kolejnego progu......
A tu ciągle bariera nedzarza, nie do przebicia.
I Amiga karmi się wciąż gierkami ala Giana Sister....
To jest żałosne. Wynika z tego że po prostu nie da się, nie umie się bo po co....
[#10] Re: SkillGrid

@WojtekX, post #9

Ale czekaj ,idę do sklepu tam gdzie pcetowcy kupują geforce rtx i mówie ,mam fajną grę która wymaga szybszego kompa.

sprzedawca pyta a jakaż to gra.....

odpowiadam tak która potrzebuje 40 mips wzwyż na Amigę ...

sprzedawca ...............yehtks na co ????
[#11] Re: SkillGrid

@WojtekX, post #9

po pierwsze AMIGA to nie PC...
a po drugie w tym czasie jak ludzie zglebiali wiedzie programistyczna o Amigach, to wszystkie cebularze staly w kolejkach po owe 40 MIPSow.
I teraz jest tak, ze zaden tworca amigowy nie ma 40 MIpsow, bo wszystkie wykupily cebulaki.

Wiec moze popros cebulakow, niech oni ci cos napisza na te 40 MIPSow. ok, racja
[#12] Re: SkillGrid

@selur, post #11

No wiesz, posiadać 060 i dla satysfakcji odpalać sysinfo jest chyba niedorzeczne.
Ja tam nikogo o nic nie będę prosić. Zasugerowałem tylko że fajnie by było jakby ktoś chętny odszedł od schematu i zmajstrował giere która zajmie że 500 MB na dysku i będzie wymagała 40 mips
[#13] Re: SkillGrid

@WojtekX, post #12

No to tych "chetnych" bedzie trzeba dlugo szukac, bo o ile sie orientuje zaden z programujacych nie ma 060.

Nie sadze, ze jakikolwiek zapaleniec kupi karte za kilka tysiecy na alledrogo od Janusza, po to zeby mu pozniej ta garstka Januszy za 30 zlotych kupowala gre, ktora bedzie tworzyc wiele miesiecy.
Ten "byznes" nijak sie nie kalkuluje OK
[#14] Re: SkillGrid
Znów łapka w górę za pudło!!

Dobrze że właśnie rzuciłem palenie -- pozostanie mi budżet c.a. 500 PLN / mies. na takie właśnie nagrody szeroki uśmiech
[#15] Re: SkillGrid

@twardy, post #1

Jest gdzieś filmik z gameplayem na yt
Ciekawe jak to w akcji wyglada
[#16] Re: SkillGrid

@HOŁDYS, post #15

Kliknij w link w treści newsa. Tam jest filmik z YT.
[#17] Re: SkillGrid

@selur, post #13

I tak 97% programuje na WinUae wiec tysiace na karte nie potrzebne. Nie wiem czy w PL znajda sie trzy osoby co cokolwiek programuja na real hardware. Ja pisze na real i mam 25MIPS tylko na A3640 i pamiec zabija osiagi. Ale to zadna roznica czy ktos na 060 czy na 020 pisze. Wazne zeby mogl odpalic swoja gre.

Ostatnia aktualizacja: 14.12.2018 13:11:53 przez flops
[#18] Re: SkillGrid
Przydało by się grywalne demo ok, racja
[#19] Re: SkillGrid

@BULI, post #18

Przydałoby się bo to co widzę nie bardzo mnie przekonuje. Grafika no niech będzie ok. ale sterowanie statkiem wydaje się być wyzwaniem. Rzuca się po ekranie jakby najadł się bonusów z "S" co może być ze szkodą dla grywalności
[#20] Re: SkillGrid

@luzik, post #19

Trochę mi ta gra przypomina Bulldog z C64 (mam na myśli zbieranie tych power'upów - bo dynamika raczej jest nieco inna).
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem