[#18]
Re: Shogo: Mobile Armor Division do kupienia w wersji cyfrowej
@BULI,
post #17
Ja w swoejej recenzji napisałem bezpiecznie że w tamtym czasie obok Heretica II, Shogo było jedną z dwóch najbardziej zaawansowanych technicznie produkcji. Nie podejmuję się rozgraniczenia co lepsze. Sam Hyperion na swojej stronie, w opisie starszej wersji gry pisze:
"Shogo uses Monolith's LithTechTM 3D engine which is every bit as advanced (if not more so) as the Quake IITM engine from ID. You will immediately notice the difference: the explosions, the gore and the particle and lighting effects are like nothing else out there. The LithTech engine will let you enjoy convincing indoor and outdoor scenery as you do battle in your MCA with enemy tanks or traverse an abandoned city on foot."
Faktycznie, z tego co pamiętam z czasów Amigi 1200 PPC, to Shogo był grą nieco bardziej wymagającą dla sprzętu niż Heretic II.
Natomiast z drugiej strony Hyperion nie wydał SINa na Amigę, jako powód podając że Amiga klasyczna tego nie uciągnie. No a przecież SIN, podobnie jak Heretic II i Quake II, chodził na silniku ID Tech II.
Zatem wydaje się że ocena, który z tych silników jest bardziej zaawansowany jest kwestią gustu.