Komentowana treść: Andreas Tadic - wywiad
[#1] Re: Andreas Tadic - wywiad
W rozmowie Andreas wspomina, że "Miami Chase", "Alien Breed", "Project X" oraz "Superfrog" zostały stworzone na bazie tego samego silnika, który był jedynie z tytułu na tytuł ulepszany oraz otrzymywał nowe edytory do jego obsługi. Spośród wymienionych tylko "Full Contact" opierał się na innej mechanice. Wspomina również o przyczynach ustawienia wysokiego poziomu trudności w "Project X".
[#2] Re: Andreas Tadic - wywiad
To były gry ,do dziś je pamiętam .
[#3] Re: Andreas Tadic - wywiad

@mailman, post #1

O ile dobrze zrozumiałem słowa Andreasa, to w "Project X" (przed publikacją) nie grała osoba "z zewnątrz" mogąca ocenić poziom trudności inaczej niż autor, który znał swoją grę na pamięć i była dla niego łatwa.

Ostatnia aktualizacja: 08.04.2019 17:50:13 przez PopoCop
[#4] Re: Andreas Tadic - wywiad

@PopoCop, post #3

Tak, dobrze zrozumiałeś. Andreas dzisiaj postrzega to jako błąd. Znał dokładnie każdy moment gry i był w stanie przelecieć całą "Project X" bez straty życia. Nie zdawał sobie sprawy, że wyśrubował poziom trudności
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem