Komentowana treść: RedPill 0.7.2
[#1] Re: RedPill 0.7.2
bakbon, redpill, skorpion i jeszcze pewnie ze 4 inne powstana. Moze Minniat jeszcze dokonczy swoj
[#2] Re: RedPill 0.7.2

@selur, post #1

Akurat efekty działania redpilla są bdb. Taki Jojo jakby przestal rzezbic w backshicie moze w koncu cos grywalnego by nawet stworzyl.
[#3] Re: RedPill 0.7.2

@twardy, post #2

Trudno ocenić RedPill'a po owocach. Bo ja kojarzę jedną giercę (chyba coś a'la BomberMan) i wymagania wcale nie były małe
[#4] Re: RedPill 0.7.2

@BULI, post #3

Wymagania RedPill są mniejsze niż BackBone jeżeli zrobisz podobną grę. Niestety jest to dalej bardziej wymagające niż podobna gra napisana od podstaw.

Jeżeli chodzi o wymagania prawdopodobnie najlepiej będzie z silnikiem Scorpion.
[#5] Re: RedPill 0.7.2

@Solo Kazuki, post #4

Jasne, że tego typu kreatory muszą generować dodatkowy narzut, ale wielkość tego narzutu powinna być "rozsądna".
Wymaganie minimum 1MB chip brzmi fajnie, ale praktyka już pokazuje, że trzeba jednak znacznie więcej w przypadku RedPill'a

Ostatnia aktualizacja: 10.10.2019 08:06:25 przez BULI
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem