Komentowana treść: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)
[#1] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)
Doczytalem sie w Readme ze usuneliscie GCCSelect i defaultowym kompilatorem jest 9.2.0.
Czy to oznacza ze pozostalych nie powinno sie uzywac?
[#2] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@Phibrizzo, post #1

musisz wpisac po prostu pelna nazwe, dla niektorego starego kodu i tak wymagane jest 2.95
[#3] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)
Ciekaw jestem co to za błąd był, że tak ładnie schudło pomysł
[#4] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@Phibrizzo, post #1

Skoro było - to po co było usuwać ?
[#5] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@MaaG^dA, post #4

No wlasnie nie wiem. Moze po to zeby archiwum schudlo o 1GB
[#6] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@Phibrizzo, post #1

Zaraz nie powinno. Różne projekty wymagają różnych kompilatorów...
[#7] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@Jacek Piszczek, post #6

Glownie chodzilo mi o to ze czesto kompiluje z "palca". Do tej pory wpisywalem poprostu GCC.
Rozmawialem juz o tym z Rzookolem na IRCu i podopowiedzial zeby wpisywac pelna nazwe wersji.
[#8] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@Phibrizzo, post #7

Po tym jak wyszło "Flow Studio" nadal kompilujesz "z palca"? Nie chciałoby mi się już. Narzędzie nie jest idealne ale na amigowe systemy nigdy nic lepszego nie powstało. Jak na amigowe warunki i możliwości naszego mini-świata jest rewelacyjne. Teraz dopiero chce się robić! szeroki uśmiech
[#9] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@MDW, post #8

Dogoniło CubicIDE (nie licząc MUI) ?
[#10] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@MaaG^dA, post #9

Przegoniło dawno temu. Choćby obsługą Unikota albo "Intellisense".
[#11] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@Jacek Piszczek, post #10

Zapytam przewrotnie, czyli działa teraz jak większość tego typu oprogramowania na PC? Klepie kod, klikam uruchom/kompiluj i samo się robi, czy nadal trzeba zacząć od utworzenia ręcznie make żeby się skompilowało?
[#12] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@96, post #11

Robi się samo, a potem możesz to uruchomić w debuggerze z single-stepping i podglądem zmiennych.
[#13] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@Jacek Piszczek, post #12

To super sprawa, muszę wypróbować.
[#14] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@MaaG^dA, post #9

Dogoniło CubicIDE (nie licząc MUI) ?

Nie przypominam sobie żeby kiedykolwiek musiało gonić Cubica.
[#15] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@MDW, post #14

No wiesz - nie do końca. Cubic umożliwia tworzenie środowiska pod edycję dowolnego pliku tekstowego - nie tylko kolorowanie (niestety podpowiadania nie zdążył mieć) ale wyglądu menu, opcji i narzędzi dostępnych na toolbarze.
Bez problemu np. zrobiłem sobie środowisko do edycji, kompilowania i programowania kilku typów jednoukładowców (intel, avr, pic). Każdy z nich to inne nazwy komend, nieco inna składnia - że o narzędziach np. do wgrywania nie wspomnę.

Ostanio jak miałem kontakt w flowstudio (o ile dobrze pamiętam nazwę) to faktycznie - jakość edytora na wypasie (nie wiem tylko czy np. umoliwia tworzenie sekwencji znaków służących do ukrywania/zawijania fragmentów kodu w miejscu w którym potrzebuję) - ale możliwości dostosowaniu narzędzi nie widziałem - np. poprawiam kod html i po naciśnięciu przycisku otwiera mi ten plik w przeglądarce.
O to mi chodzi z tym "gonieniem".
[#16] Re: MorphOS SDK 3.14 (edycja listopadowa)

@MaaG^dA, post #15

No tak, mnie interesują tylko pliki C, C++, Obj-C, ewentualnie JSON. W CubicIDE/GoldED/MorphED denerwował mnie ten nietypowy GUI. Te nietypowe pola tekstowe, copy/paste z Ctrl, rejestr który potrafił się zepsuć. Takie to wszystko jest... nieamigowe. Żeby zwiększyć to amigowe odczucie nawet nie korzystam z jego skórek tylko ustawiłem GUI czysto MUI-owy. :)
Gdy siadam przed Flow Studio to czuję się maksymalnie amigowo. Nowy MUI pozwala mi przerzucać okna między oknami, daje mi nieskończone możliwości konfiguracji. No i nareszcie mam coś do porównywania plików, co pokazuje mi różnice między nimi. Myślałem, że tego nie dożyje. :) Poza tym jest integracja z najnowszym MOS SDK. Cały projekt jest konfigurowalny z GUI, nie muszę (a nawet nie powinienem) zupełnie zaglądać do makefile. Ja na coś takiego czekałem. Nie chce mi się już nic ustawiać, konfigurować, kombinować. Z wiekiem doceniam gotowce. szeroki uśmiech
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem