@michal_zukowski, post #1
@michal_zukowski, post #1
Niestety 2/3 użytkowników AmigaOS4 nie skorzysta z tych gier bo wymagają RadeonówHD. Szkoda.
@MUFA-amigaone-pl, post #4
@AS, post #6
@MUFA-amigaone-pl, post #4
@WojtekX, post #8
Zawsze jestem Za nowym sprzętem.
A chyba sam rozumiesz że z tym wsparciem to jedna wielka lipa.
Powiedz szczerze, czy wszystkie składowe części X1000 są już oprogramowane?
Czy działa LAN, dźwięk, Xena i inne z poziomu AOS 4.x?
@abcdef, post #7
Trochę słabo, to gra z 2003r na silniku idTech3.
@forge, post #11
@forge, post #11
@MUFA-amigaone-pl, post #4
Jak ktoś uważa się za ..
@abcdef, post #13
Kolego, to jest OpenJK, masz CAŁE źródła gry.
Myślisz, że ówczesny kompilator dla x86 był zdecydowanie lepszy niż obecny dla PPC?
@MDW, post #22
@MDW, post #22
Voodoo 1 i 2 chyba nie pozwalały na takie rozdzielczości. Te gry są raczej na miarę Voodoo 3, która swoje śmieszne ograniczenia miała ale była już jednak pełnoprawną kartą graficzną i można było coś na niej podziałać.
@recedent, post #27
@MUFA-amigaone-pl, post #24
A jakie Voodo wspierało Directx 9.0c, miało shadery, posiadało kilkaset MB pamięci graficznej i akcelerowaną grafikę w 32-bit?