[#3]
Re: Silnik graficzny Irrlicht dla AmigaOS 4.1
@Bibek,
post #2
Sprzedawać? A dlaczego od razu sprzedawać? Ja od zawsze uważam, że bawimy się w to wszystko nie dla pieniędzy.

Tak samo jak zwykle nie zarabia się na bieganiu, łowieniu ryb. Jeżeli ktoś szuka dodatkowej pracy to amigowy świat jest akurat jednym z najgorszych miejsc.
Chociaż gdyby ktoś się bardzo uparł to używając takiego silnika można tworzyć gry multiplatformowe i sprzedawać je użytkownikom: AmigaOS4, Linux, macOS, Windows. Z biznesowego punktu widzenia najlepiej byłoby wyłączyć z tej listy AmigaOS4, bo to specjalnie nie uszczupli dochodów.

No ale zakładamy, że robiłby to ktoś kto jest fanem tej platformy i sens tworzenia dla niej jest bezdyskusyjny. Skoro jednak sprzedaż wersji dla AmigaOS4 przyniósłby symboliczny zysk to może ta wersja powinna być darmowa (albo dobrowolne wpłaty zaczynające się od zera).
Tak czy inaczej w amigowym światku nie ma już ludzi zdolnych do robienia średniej wielkości gier od podstaw. Można liczyć tylko na porty. Ale jakieś zgrabne, pomysłowe, ciekawe gry indie (często ciekawsze od tych AAA) to dlaczego nie? Wszystkie potrzebne do tego narzędzie dostępne są niemal od zawsze i z roku na rok jest coraz lepiej.
Ostatnia aktualizacja: 03.01.2020 20:48:28 przez MDW