Komentowana treść: Heart of Darkness
[#1] Re: Heart of Darkness
Przydał by się port dla Mosa. Poproszę.
[#2] Re: Heart of Darkness

@Sventevith, post #1

Przydał by się port dla Mosa. Poproszę.


i WOSa szeroki uśmiech
[#3] Re: Heart of Darkness

@Sventevith, post #1

Przydał by się port dla Mosa. Poproszę.

Port dla MorphOS? A proszę bardzo, leży sobie na morphos-storage.net. Najciemniej pod latarnią, nie? 😃
Autor portu na Facebooku mówił mi, że niedokończony morphosowy SDL2 jednak jakoś wystarczył do zrobienia portu.

Ostatnia aktualizacja: 09.01.2020 21:10:34 przez MDW
[#4] Re: Heart of Darkness

@MDW, post #3

Kas1e zachwala swój SDL2 bo mógł wprowadzić do HOD kilka fajnych rzeczy:

(...) Game build over SDL2, which means all tasty stuff: it works in all possible modes (window/fullscreen), in window mode it can be resized, working iconification, joystick support (tested at least on Logitech Gamepad F310) and so on. (...)

Pisze o genezie swojego portu oraz znalazł kolejne 2 bugi:

(...) Through that port not from Morphos, but from the original. I just see that it was ported on morphos, and give it a try as well as morphos porter. There were some issues with big-endian which the main author fixed and give to morphos porter, as well as when I ask him (main author) to send them to me as well.

In the meantime, I found 2 more bugs (not problematic ones, the game can be played with no probs) so reported them to the author as well. (...)
[#5] Re: Heart of Darkness

@Amig_OS, post #4

- Co tylko oznacza jak slaby jest SDL1 pod os4 oraz jak slabe jest Piccasso (o czym same kas1e Ci powie). Bo przeciez teraz "Surface" to jest nic wiecej tylko "tekstura".
- znalazl bledy a teraz poczeka az ktos je poprawi. Oczywiscie zycze by to zrobil bo kazdy z tego powodu bedzie mial radoche.
Serio, dla mnie narazie portowanie gry nie ma sensu, za wiele brakuje by sie nia cieszyc, pewnie lepiej odpalic emulator. W sumie mozesz sprawdzic gre i napisac czy sa tam bledy uniemozliwiajce jej skonczenie badz dobra zabawe.
[#6] Re: Heart of Darkness

@Sventevith, post #1

Odpal wersje psxową pod FPSE.
[#7] Re: Heart of Darkness

@stefkos, post #5

Kas1e:
At moment i was able to finish first 3 levels, and playing in 4st one. At least till that moment it works for sure. It bring a skippable DSI on finishing levels, i report it to author and he fix it, and there will be another version soon. But still even with current one game can be played. Hope till final.
[#8] Re: Heart of Darkness

@Amig_OS, post #7

Wyglada wiec ze warto skompilowac. Gratuluje kolejnej gry.
[#9] Re: Heart of Darkness
Skończyłem na PC i na PS1.

W zestawie są okulary.



[#10] Re: Heart of Darkness

@stefkos, post #5

@Stefkos
SDL1 on os4 in the same good shape as SDL2 : joysticks, iconifications, window/fullscreen modes all works as expected of course. Juha (Capehill) in last 2 years do a loot of work on both sdl1 and sdl2 for os4, and now they both pretty matured and bugs free libs. For example for irrlich engine and games as hcraft, night of the zombies, supertuxkart is sdl1 used. I only mention "tasty sdl2 on os4", because morphos port have bunch of limitatiobs when it come to sdl2, so os4 users wi not worry if os4 version have isdues morphos version have
[#11] Re: Heart of Darkness

@kas1e, post #10

SDL2 for MorphOS works only in software mode so its pointless to compare them.
Anyway I still remember how you complained about problems with picasso system and overlay. Anything changed in this subject?
And about this game. In most cases engines in versions below 0.5 are useless.
[#12] Re: Heart of Darkness
Tak po pierwsze, to FPSE nie może być remedium na wykastrowaną z pewnych funkcjonalności wersję dla MorphOSa, gdyż gra nie dziala na tym emulatorze, czego doświadczyłem sam i co można też sprawdzić na liście kompatybilnościowej.

Po drugie jako użytkownik AmigaOS 4 z góry dziękuję wszystkim użytkownikom MorphOSa, za wszystkie dalsze objawy "cieszenia się" i "gratulacji". Natomiast proszę by na przyszłość zamiast rzucać na forum "dowodami sympatii", po prostu ubrać się w zborję obojętności i newsów o AOS 4 nie komantować.

Jeśli jest to ponad Wasze możliwości, to może następnym razem gdy będziecie pisać coś w stylu "Cieszę się że macie nowe gry, ale to jest poziom Voodoo" - dodajcie szczerze - "ale my nawet takich nie mamy", czy - "Gratuluję nowego portu platformówki, ale wiecie macie zrypany SDL" - dodajcie - "ale my mamy starszy i jeszcze gorszy"..

Przynajmniej chociaż radość będzie udawana, to reszta faktów będzie zgadzadzać i nie będziecie robić polskiej amispołeczności wstydu przed Amigowcami z Europy, pisząc jawne głupoty.

Tak naprawdę to ja będę się cieszył i pierwszy otworzę szampana, kiedy wyjdzie MorphOS na AMD. Czemu skoro sprawa mnie nie dotyczy? Odpowiedź jest prosta, bo mam nadzieję że AmigaOS odpocznie trochę od czarnego PR made in Motyl, gdyż panowie co to przy każdej okazji lubią gratulować, trochę energii przeznaczą na podszczypywanie AROSa. Wszak tym razem trzeba będzie udowodnić, jaki jest najlepszy system na X86.
[#13] Re: Heart of Darkness

@MUFA-amigaone-pl, post #12

Czy wersja na SDL2 jest lepsza od wersji na PSX ? Jeśli nie nie ma co na siłę się męczć, jakoś gier na SDL2 jest masakrycznie słaba. Oczywiście najlepiej aby była aktualna oraz zawierająca wszytskie funkcjonalnośći ale jeszcze lepiej aby był natwyny port na dany system. Przykładam jest chyba Tower57 który był zaimplementowany źle. Oczywiście na obenych PC to nie problem ale z pkt widzenia kunsztu programistycznego słabe jest że gra która powinna iść na 400 Mhz wymagała 2 GHZ :)
[#14] Re: Heart of Darkness

@MUFA-amigaone-pl, post #12

Do tej pory bylo to remedium na gry pod os4 i nie przeszkadzalo Ci to.
To wszystko co pisalem bylo szczere, jezeli nawet nie umiesz przyjac gratulacji to znow mi bardzo przykro to slyszec (bo wedlug Ciebie nawet amigowcem nie jestem).
Natomiast jezeli chodzi o SDL1 : kas1e next time please do not add comment about how SDL2 is bad on MorphOS, just focus on "your system" on os4 fanboys page.
Jak widzisz dla mnie piszac on na forum ludzi co lubia x5000,x1000 czy cokolwiek gdzie chodzi os4 nie porownuje sie z innymi systemami bo nie wypada prawda? Przyjalem wiec ze pisze o SDL1 o ktorym pisales ze jest tak bardzo slaby w porowaniu SDL2.
[#15] Re: Heart of Darkness

@stefkos, post #14

@stefkos

Is there needs to go that low with "os4 fanboys page" ?:) Is morphos fanboys are of different sort :)? I only explain why i mention features of sdl2 so "os4 fanboys" how you call them, will not think that issues morpos version had are limitation of engine in whole. Point was just to clear things up, not to point by fingers and go that "my is bigger than your" route or to say what version is better. All amiga oses today in shit hole. And compare what shit is better kind of funny.

As for sdl1 on os4, yep, lately Capehill fix all issues i throw at him, and now all good. Which, again, not to prove anything and showing by fingers.
[#16] Re: Heart of Darkness

@kas1e, post #15

No they are not "different sort" I didnt say that. Im just saying that from your text which you posted I was thinking that SDL1 on os4 suxx (Mufa said not so far ago that you (os4 users) do not write anything about MorphOS there).
For me its good thing if you will write, this is bad, this is bad and this could be better I do not have problem with this. Just read my posts here.
Good work, really.
I know how it is to port anything (even do), its not easy job. Wish you more ports and fun.

Ostatnia aktualizacja: 10.01.2020 21:31:13 przez stefkos
[#17] Re: Heart of Darkness

@kas1e, post #15

@kas1e
yeah, i can follow capehills work on slack. he doesnt talk much. but he does a lot of work and commits quite a lot. if morphos members joined this and amiga developers were a bit more active too in this area, we could perhaps have unified effort what concerns sdl 1 and 2 for all flavours. but well..
[#18] Re: Heart of Darkness
Jakby kogo interesowało to dla MorphOSa wyszła wersja 0.2.5

Ostatnia aktualizacja: 12.01.2020 21:29:38 przez waldiamiga
[#19] Re: Heart of Darkness

@waldiamiga, post #18

Dla AmigaOS 4 też.
[#20] Re: Heart of Darkness

@waldiamiga, post #18

Sprawdziłem i działa
[#21] Re: Heart of Darkness
Grałem kiedyś dawno temu w demko na Windowsie, trzeba przyznać ze dopracowana, i fajna animacja oraz grafika. Niestety Autor z tego co pamiętam, chcąc stworzyć doskonała grę poświecił na nią bardzo dużo czasu, dobrych parę lat mu to zajęło (a może i z 10).. niestety era platformówek przeminęła i pojawiły się FPS-y i już mało kto chciał grać, i gra chyba przemknęła bez większego echa. Taki trochę Duke Nukem Forever, albo też polska produkcja bajki dla dzieci Złote Krople (Jak Uratować Mamę) co robili to chyba z 16 lat..
[#22] Re: Heart of Darkness

@mateusz_s, post #21

Hmm, chyba wersja 0.2.5 pod MorphOS-em nie startuje od pierwszego levelu, tak patrząc na inne filmiki z gry na YT. Pliki z danymi z pełnej wersji w teorii wrzucone...
[#23] Re: Heart of Darkness

@Jacques, post #22

Wersja 0.2.6 dla MorphOSa.
[#24] Re: Heart of Darkness

@waldiamiga, post #23

Dla AmigaOS 4 też.
[#25] Re: Heart of Darkness

@mailman, post #24

Ale niezwykle ważne jest dla którego powstała wersja jako pierwsza. Tym samym możemy odróżnić programistów-fachowców od zwykłych miernot, które jeno nędznie depczą im po piętach.
[#26] Re: Heart of Darkness

@recedent, post #25

[#27] Re: Heart of Darkness

@waldiamiga, post #26

0.2.8 - Czy w tym tygodniu będzie 0.2.9?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem