[#6]
Re: Tristam Island wydana
@WojtekX,
post #5
Może autor gry mógłby dorzucić do obsługiwanych systemów także Kindle (Keyboard) i inne czytniki książek, bo to jest wymarzone środowisko dla gier tekstowych, paragrafowych, visual novel etc. Bardzo fajnie, że są wersje na różne systemy (i będą fizyczne boxy), ale nie wiem czy realnie ktoś na serio będzie odpalał swoją Ami czy Spectruma, żeby pograć w grę tekstową, nawet bardzo dobrą, a już czytnik ebooków, starą nie-smart komórkę (jak z takiej korzysta, bo są tacy ludzie) to już bardziej, nie wspominając o wierszu poleceń np. przez SSH jak sobie coś grzebie zdalnie.
Swoją drogą to ciekawy patent na pomysł, żeby nauczyć się podstaw programowania na kilka retro-platform - zrobić taką grę tekstową (albo nawet z jakąś szczątkową grafiką i dźwiękiem) i może np. wewnętrznym playerem muzyczek do niego, i to w sposób maksymalnie zoptymalizowany obliczeniowo i pamięciowo na daną platformę, dodatkowo dla ambitnych można sobie samemu zaimplementować jakiś rodzaj parsera, żeby nie korzystać z gotowca.