Komentowana treść: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe
[#1] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe
Bardzo fajna gra. Oby więcej takich.
[#2] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@amikoksu, post #1

Tylko strasznie trudna.
[#3] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@gilban, post #2

Tak i pod tym względem słabo to wyszło.
[#4] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@amikoksu, post #3

Tak wyszło, że ja po 5 minutach testowania dałem sobie spokój a tytuł Sqrxz wywołuje u mnie skurcze.
[#5] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@fazior, post #4

Tak samo jak u mnie, dlatego jestem zdziwiony że to wyszło na DVD. Jak również jestem zdziwiony że gra doczekała się tylu kontynuacji. Jestem ciekaw jak liczna rzesza graczy ukończyła w całości poprzednie trzy części domagając się kolejnego sequela.
[#6] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@MUFA-amigaone-pl, post #5

"dlatego jestem zdziwiony że to wyszło na DVD"

Ja jestem jeszcze bardziej zdziwiony, tylko skąd masz takiego newsa?
[#7] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@MUFA-amigaone-pl, post #5

Autor chciał napisać kolejna część.
Wydawca wydał.
Użytkownik dostal kontynuację.
Wszyscy są zadowoleni. Nie wszyscy

Podobnie jest z samochodami.
Można kupić nowy model, mając stary w garażu.
[#8] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@fazior, post #4

Tak wyszło, że ja po 5 minutach testowania dałem sobie spokój a tytuł Sqrxz wywołuje u mnie skurcze.

X jest tuż obok C. Może gra miała nazywać się SQRCZ, tylko autorowi omsknął się palec, wysłał to do grafika i tak wyszło. pomysł
u mnie wywołuje skurcze ten fioletowy łotefak. Ktoś wyjaśni, co autor miał na myśli? Królik? Mrówka?
[#9] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe
Nie rozumiem grania w takie crapy... Przypomnę tylko, że lata temu w czasach świetności 8bit, a potem 16bit byliśmy obserwatorami POSTĘPU. Coraz więcej kolorów, gry stawały się coraz bardziej obszerne, ładniejsze i każda nowość sprawiała ekscytację.
Nie po to byłem świadkiem oraz uczestnikiem tego niesamowitego wyścigu w postępie technologicznym ery lat 80/90 jak również czasów współczesnych, żeby wracać do 32 kolorów i 7Mhz procesora.
Serio ? Grać w takie coś co nawet nie umywa się do najlepszych platformerów z czasów świetności Amigi, gdy za 5 dni premiera Cyberpunk 2077 ???
Sentyment sentymentem i owszem czasem sobie można coś odpalić i popykać 3 minuty, ale ekscytować się marną gierką o jakości produkcji LK Avalonu sprzed 25 lat ?
[#10] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@ingenic, post #9

gra przecietna i niepotrzebnie masakrycznie trudna ale mimo wszystko, jednak nie kazdego podnieca Cyberpunk 2077...
[#11] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@ingenic, post #9

Tylko kiedyś w czasie owego postępu gry tworzyły zespoły grafików, muzyków, koderów i innych developerów. Microprose, Team 17, Activision, Silimaris i inne...
Dziś gry tworzą pojedynczy ludzie którzy uczą się na każdej swojej produkcji.
Odkrywają tajniki Amigi i coś tam ciągle dłubią. Tworzą się też małe domowe studia nawet w Polsce.
I im należy się wsparcie, a może by tak kupić grę i zobaczyć co będzie dalej niż 5 minut gry?
Cyberpunk to gówniany świat chorych psychicznie ludzi. Takie mam zdanie o tej produkcji, podobnie o sławnym Grant Thieft Auto, które degeneruje umysły młodego pokolenia.
Sama grafika to nie wszystko.
[#12] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#13] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@Norbert, post #7

Wszyscy są zadowoleni. Nie wszyscy


Jeśli to miało być do mnie, to zdziwienie nie oznacza niezadowolenia. Jeśli faktycznie wszyscy będą zadowoleni, czyli wydawca z dobrej sprzedaży, autor z zarobionych pieniędzy i pozytywnego odbioru, a gracze z dobrze wydanej kasy, którą zamienili na wiele godzin wspaniałej rozrywki, to bardzo fajnie i tylko się cieszyć. Choć nie urywam że poziom mojego zdziwienia będzie wówczas jeszcze większy.
[#14] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#15] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@ingenic, post #9

Ludzi bawi, ze to Amiga. Przecież gdyby lubili grać w takie gry to by siedzieli na PC. Tam ze 20 dziennie podobnych, przeważnie o wiele lepszych gier Indie się ukazuje.
[#16] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@WojtekX, post #11

Silimaris

Silmarils.

Tylko kiedyś w czasie owego postępu gry tworzyły zespoły grafików, muzyków, koderów i innych developerów.


no - np. Another World, Prince of Persia...

Tworzą się też małe domowe studia nawet w Polsce.
I im należy się wsparcie


jeśli gra jest dobra, to zapewne dostaną to wsparcie nawet kiedy gra będzie dostępna za darmo, jak Bridge Strike albo Astroblox.

a może by tak kupić grę i zobaczyć co będzie dalej niż 5 minut gry?
Cyberpunk to gówniany świat chorych psychicznie ludzi. Takie mam zdanie o tej produkcji


mimo że mnie osobiście CPR wkurwiło przekładaniem zapowiedzianej premiery, bo sam wpakowałem w to kilka PLN, i obecnie mam ich głęboko, to o samej grze się nie wypowiadam, skoro od dłuższego czasu nawet nie oglądałem filmików i nie mam pojęcia, co będzie dalej niż za 5 minut gry. Za to jak na ludzi chorych psychicznie udało im się zdobyć godne podziwu zainteresowanie swoim produktem.

podobnie o sławnym Grant Thieft Auto, które degeneruje umysły młodego pokolenia.


tak samo degeneruje, jak ~30 lat temu Doom czy Mortal Kombat. Mój 18-letni bratanek pykał w GTA i ostatnia rzecz, którą mógłbym o nim powiedzieć to że ma zdegenerowany umysł. Kiedy obejrzałem scenki fatality Mileeny z MK11 na youtubie, włos na głowie mi się zjeżył, ale póki co dzieci nie wychodzą mordować. Oczywiście o pojedynczych przypadkach debilizmu słyszymy w dzisiejszych czasach często, ale takie przypadki zdarzały się zapewne zawsze - jedyną różnicą był nasz stopień niewiedzy o otaczającym społeczeństwie.

P.S. jeszcze a'propos fragmentu o Cyberpunku - zacytuję mailmana: "Opieraj swoje osądy i opinie na tym, czego sam doświadczasz, a nie wyobrażasz sobie, że doświadczasz".


P.P.S. co powiesz o tym dziecku? Czy bardziej chore psychicznie jest ono, czy człowiek, który chwali się takim zwyrodnialcem na youtubie?



Ostatnia aktualizacja: 05.12.2020 12:59:28 przez snajper
[#17] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe
Jazz Jackrabit lepszy.
[#18] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@KM_Ender, post #17

Earthworm Jim lepszejszy.
[#19] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@ingenic, post #18

Wacuś the detective najlepszy. Chyba odpalę.
[#20] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@ingenic, post #9

Nie rozumiem grania w takie crapy...


Trudno nie podsumować "tego czegoś" inaczej. Mnie skojarzyło się z Gianna Sisters na C64, tyle że tamta gra na ośmiobitowcu była dużo płynniejsza od tej.
[#21] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@WojtekX, post #11

Cyberpunk to gówniany świat chorych psychicznie ludzi.


Ależ to można powiedzieć o 99,5% gier RPG czy nawet platformówek. Tych sprzed dekad i współczesnych.

Czy bieganie po korytarzach i rzucanie we wszystko co się rusza sztyletami i morgensternami nie przedstawia "świata chorych psychicznie ludzi" i nie "degeneruje umysłów młodego pokolenia" ? Tak można było przecież zrecenzować grę z 1987 roku "Beyond The Ice Palace".

Czy robienie rozpierduchy w "Ultimie I" - wybicie wszystkich mieszkańców włącznie ze strażnikami - nie przedstawiało "świata chorych psychicznie ludzi" i nie "degenerowało umysłów młodzieży" ? Mowa o grze wydanej w 1980 roku.

Czy lata 1980-87 zaliczyć można do "czasów postępu" czy jednak nie? Czy przypadkiem nie jest tak, że gry z 1980 i 2020 niosą dokładnie ten sam przekaz, a różnią się jedynie grafiką?
[#22] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@niebuszewo, post #21

Czy przypadkiem nie jest tak, że gry z 1980 i 2020 niosą dokładnie ten sam przekaz, a różnią się jedynie grafiką?


Dokładnie tak jest. Gry typu Battlefield, World of Tanks, Gears of War, GTA i podobne. To wszystko jest nastawione na zabijanie wszystkiego co się rusza.

W jednych grach strzelamy do ludzi, w innych do czołgów czy jakiś stworów. Ale biegamy i cały czas zabijamy. To na pewno nie rozwija, a u dzieci które podobne gry dostają do grania jeszcze rozwija agresję. Dodatkowo od tych gier małe dzieci się bardzo uzależniają. Widzę to choćby po dzieciach swojej siostry - a w szczególności teraz w trakcie niby zdalnych lekcji. Nic ich innego poza graniem nie interesuje.
[#23] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@gilban, post #22


Nic ich innego poza graniem nie interesuje.

Większość z nas pewnie miała taki etap w życiu, chyba że w latach 80/90 miało się już 30 lat lub więcej i pierwszego kompa się miało po etapie dziecięco - młodzieżowym.

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2020 23:17:55 przez vojo
[#24] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@vojo, post #23

Zwalanie całego zła na gry to takie naciąganie gumy od majtek. Ludzie rodzą się dobrzy albo żli.
[#25] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@djpiotrs, post #24

Ludzie rodzą się dobrzy albo żli.


No to teraz pojechałeś...
Matko. To tylko zwykła, mega trudna i wkurzająca gra a doszliśmy w dyskusji do stwierdzenia że to genetyka definiuje czy jesteśmy "dobrzy " czy "źli".
[#26] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@recedent, post #25

W każdym bądż razie zastrzeliłem w grach tysiące wrogów. Jakoś nie wpłynęło to do stanu rzeczywistości żeby strzelać do ludzi chodzących po mieście. Gra komputerowa to relaks dla umysłu tak jak oglądanie filmu czy czytanie książki. Ja lubię gry retro , odpowiadają mi te z epoki naszej Amigi. Dziś też powstają gry na trzydziestoletnią Amigę i chętnie w nie gram. Bo lubię , jak ktoś woli coś innego to gra na Pececie w CYBERPUNK 2077 . Nie uważam że granie deprawuje ludzi. To tylko relaks dla umysłu.
[#27] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#28] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#29] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@djpiotrs, post #26

Jakiś procent ludzi deprawuje, demoralizuje ale to faktycznie promil. Nie tylko gier to się tyczy. Chociażby oglądanie niektórych seriali na netflixach itp, oglądanie filmów por... Angażowanie się w ideologiczno-polityczne protesty jak chociażby ostatnio modne protesty macic. Ale tak to już ten dzisiejszy świat wygląda.
[#30] Re: Sqrxz 4: Cold Cash - wydanie pudełkowe

@MUFA-amigaone-pl, post #5

Nie koniecznie ktoś musiał się domagać. Autor gry może po prostu miał chęć puścić w obieg kolejną część.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem