Komentowana treść: Shadow Warrior - nowy port FPS-a
[#1] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a
Na os3 poszło od strzała, a na Peg z 4.1 się wysypuję. czegoś pewnie nie mam w systemie.
[#2] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Risc, post #1

Mi też się na początku sypało, a to dlatego że wyczytałem wcześniej iż wersja dla AmigaOS 3, potrzebuje bodaj jednego pliku z danymi z gry. Początkowo podmieniłem jedynie plik wykonywalny dla AmigaOS 4 w katalogu z wcześniej przygotowaną wersją dla AOS 3.x, no i była lipa. Niestety, taki manewr z wersją na AmigaOS 4 nie przejdzie, tam potrzebne są dodatkowe pliki DAT, jak i pliki muzyczne. Doradzam więc skopiowanie wszystkiego co zawiera pełna darmowa wersja Shadow Warrior z GOG, wtedy powinno być dobrze.
[#3] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a
1
[#4] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Risc, post #1

Dla MorphOS jest osobny port, w którym można używać Ogg zamiast Wave do muzyki.

Ostatnia aktualizacja: 29.05.2021 21:01:38 przez Solo Kazuki
[#5] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Solo Kazuki, post #4

No i ma obsługę OpenGL.
[#6] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@MUFA-amigaone-pl, post #2

Cały ten zestaw jest wraz z wersją dla OS4, zaczynałem zabawę od prób na os4.
Dane zgrałem z neta. Fajnie bo można zgrać z dysku google:), w wolnej chwili podglądne co się wywala.
[#7] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Solo Kazuki, post #4

Nie mam się czym podniecać że działa (Gra lata 1997)

AmigaOS 4.x i MorphOS

Cały bajer że działa na procesor 40 i 60



Ostatnia aktualizacja: 29.05.2021 23:05:39 przez Dorian3d

Ostatnia aktualizacja: 29.05.2021 23:06:05 przez Dorian3d
2
[#8] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Dorian3d, post #7

O wersji MorphOS nie było wspomniane, więc to wspomniałem. Niczym się nie podniecam tylko stwierdzam fakty.

Edit: Ta wersja pod 68040 właściwie jest dla użytkowników V2, gdyż wersja 68060 używa FPU. Na 68040 gra działa delikanie mówiąc jako slideshow.

Ostatnia aktualizacja: 30.05.2021 00:03:17 przez Solo Kazuki
[#9] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Solo Kazuki, post #8

Vampire posiada fpu, wersja 060 też działa.
[#10] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Solo Kazuki, post #4

można używać Ogg zamiast Wave do muzyki.


Dokładnie tak jak w przypadku portu AmigaOS 4, zresztą pliki OGG są częścią gry w wersji z GOG. Ogólnie fajna gra, cztery pierwsze levele dla wersji shareware, połknąłem wczoraj niemal jednym haustem a i jeszcze pierwszy level z wersji full na dokładkę. W moim przypadku nawet w przypadku dużych nowych komercyjnych gier na konsole, ekstremalnie rzadko się zdarza by coś przykuło mnie dłużej niż na godzinę w czasie jednorazowego posiedzenia, więc można powiedzieć że Shadow Warrior, choć stary to jak dla mnie ciągle jary.
[#11] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Risc, post #1

Link do aminetu mi się nie otwiera. Ma ktoś gotową paczkę dla OS3.x ?
[#12] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a
Nie wypowiem się na temat portu, ale jedna z fajniejszych gier mojego dzieciństwa. Polecam. ;)
[#13] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Arturo, post #11

Link do aminetu mi się nie otwiera


Mirror
[#14] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Dorian3d, post #3

Grywalność porównywalna do gry Nemac IV
2
[#15] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a
Brak voxeli, to problem wydajnościowy 68k czy coś innego?
1
[#16] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@_arti, post #15

Jak pisał sam autor portu:
"Cut features:
Some features from the original game didn't make it into this port, one of these are the voxels. For one thing I have no 68k drawing code for them, and even if I did, the performance would be terrible. They also rely on a huge lookup table, that is very expensive to recalculate, which affects the performance of the game even when there are no voxels are onscreen. In short it's not happening.
The other cut feature is the multiplayer. JFBuild's implementaion uses large static buffers that would increase the memory requirements of the game significantly. If there's enough interest I'll see how much work is to fix this."
[#17] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@MUFA-amigaone-pl, post #16

Eh, i to jest odpowiedź na to, że mimo zaklinania rzeczywistości przez niektórych, jeśli chcemy się bawić jeszcze i rozwijać klasyczną Amigę, nawet jedynie w kontekście portów starych gier, to potrzebujemy szybko czegoś więcej niż 060/50MHz czy nawet Vampire... Takie np. 060/200MHz dałoby nam kopa na kolejne 10 lat zabawy.
[#18] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@_arti, post #17

Klasyczną Amigą można się bawić bez rozwijania w stronę coraz szybszej maszyny. Jakieś ulepszenia, udogodnienia owszem. Ale gonienie z prędkością? Nie wiem po co. W końcu to jest retro-hobby. Gdy odpalam Atari XL/XE to też nie oczekuję, że zmasakruje prędkością dzisiejsze maszyny. Chcę się cieszyć właśnie tamtymi możliwościami sprzętu, softu. Bardzo chętnie zastąpię stację dysków jakąś kartą SD, podłączę jakiś wygodny w pewnych zastosowaniach kontroler (np. mysz). Ale nie widzę potrzeby rozkręcać 6502 do 4GHz i 64 rdzeni. szeroki uśmiech Bawić się (niekoniecznie tylko mordując kosmitów) taką typową (według mnie) konfiguracją 030/50+AGA+64MB można do końca życia, bo to jest bardzo fajny zestaw na którym można zrobić bardzo wiele rzeczy, których nadal na niej nie zrobiono.

Ostatnia aktualizacja: 31.05.2021 11:00:41 przez MDW
[#19] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@MDW, post #18

Ale ja nie piszę o żadnej pogoni. Mnie też nie potrzeba gigaherców ale np. z chęcią popykałbym sobie w emulowane Atari czy C64 z pełną prędkością, bez frame-skipa czy innych cięć, tudzież w jakieś porty z arcade czy PC, z ery Pentium 1... i mieć to wszystko na jednym komputerze... ale do tego 060/50MHz jest po prostu za słabe.
[#20] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@_arti, post #19

ale do tego 060/50MHz jest po prostu za słabe


i tutaj z pomocą przychodzi NG

Widzę że na GOGu jest pełna wersja za free: https://www.gog.com/game/shadow_warrior_complete
2
[#21] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@_arti, post #19

ale do tego 060/50MHz jest po prostu za słabe.

Na szczęście 060/100 MHz jest już znacznie szybsze, a jak użyje się RTG to już w ogóle Quake 2 jest grywalny, więc co tam taki Shadow Warrior
[#22] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #14

No chyba żartujesz. Nemac IV nie ma nawet startu.
[#23] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Jacques, post #21

Quake 2 jest grywalny


[#24] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@_arti, post #23

Quake 2 na 060@50mhz i to o wiele ładniejszy, bo ze wsparciem sprzętowym pod Warp3D, jest grywalny od dawna pod Medkiem i Voodoo3 ok, racja
[#25] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@BULI, post #24

Ale co tu porównywać software render z akceleracją 3D w Amidze w tower
[#26] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Jacques, post #25

Piszę tylko, że można i to od dawna szeroki uśmiech
[#27] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@waldiamiga, post #13

Dzięki, gra pięknie śmiga na 060/80 :)
[#28] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@tom256, post #22

Akurat grywalność to NemacIV ma świetną, nie można powiedzieć.
Engine w sumie prosty, ale dobrze to maskuje. Chodzi na każdej Amidze 020+, nawet z kickiem 2.0.
Dobra gra, z szacunkiem proszę. ok, racja
[#29] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@Daclaw, post #28

A nie wymaga przypadkiem 2mb chipu?
[#30] Re: Shadow Warrior - nowy port FPS-a

@michal_zukowski, post #29

wymaga ...
Minimum System Requirements:

68020+ CPU
2MB CHIP RAM
Workbench 2.04 (or newer)
5MB Harddrive space required
OCS Chipset

link

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2021 20:56:15 przez HOŁDYS
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem