Komentowana treść: Iris 0.118
[#1] Re: Iris 0.118
Kariera Iris na moim komputerze zaczęła się dopiero od wersji 0.100. Muszę przyznać, że przez te 18 wersji program przeszedł niezwykłą drogę. Pomijając już nawet problemy z IMAP na moim koncie w wersjach 0.100 - 0.102 to mogę powiedzieć, że program przyspieszył tak na oko ze 200 razy. szeroki uśmiech szeroki uśmiech Kiedyś doczekanie się zsynchronizowanie się z tym co jest na serwerze wymagało czasu. W 0.117, 0.118 aż musiałem sprawdzać, odświeżać jeszcze raz, bo myślałem, że coś poszło nie tak. No przecież nie można czegoś na co czekało się minuty przyspieszyć tak, że nie da się tego procesu nawet zauważyć. No ale sprawdzam listę maili i kurcze... jednak się da. Wszystko jest zsynchronizowane. I to teraz z dwóch skrzynek, a wtedy z jednej.

Żeby nie było, że jestem podpłaconym studentem wrzucającym tylko pozytywne komentarze to dodam coś negatywnego. Wersja 0.117 raz zawiesiła mi całą maszynę tak, że musiałem zrobić restart. Po restarcie miałem błędy na partycji z programami. Pierwszy raz od wielu lat musiałem użyć SFS Doctor (tego standardowego MorphOSowego z katalogu Tools) i poradził sobie bardzo dobrze. Błędów już nie ma.
Przy okazji proponuję MOS Teamowi zrobić różne ikony dla SFS Doctor i PFS Doctor, bo ja się pomyliłem, kliknąłem w PFS Doctor i usilnie starałem się nim naprawić partycję SFS. Na szczęście program jest mądrzejszy ode mnie i nie pozwolił mi sobie zrobić krzywdy. Chociaż i tak dramat by się nie stał, bo każda partycja u mnie jest zbackupowana na dysku zewnętrznym więc zawsze mogę wrócić do stanu z dnia wczorajszego (backup zazwyczaj robi mi się codziennie, bo to jest kwestia wybrania jednej opcji z menu i MirrorCopy robi kopię różnicową bardzo szybko).

Ostatnia aktualizacja: 04.06.2021 15:39:27 przez MDW
1
[#2] Re: Iris 0.118
Właśnie--- dzięki wzrostowi prędkości program świetnie zastępuje lepsze edytory tekstu
[#3] Re: Iris 0.118

@MDW, post #1