@MDW, post #1
Ale nie ma tu niczego czego nie dałoby się zrobić używając podstawowych funkcji starego hyperionowego MiniGL sprzed ponad 20 lat.
@MDW, post #1
Chociaż po każdym kolejnym tower defense jednak oczekuję jakiegoś innowacyjnego elementu, bo podstawowy pomysł i mechanika przez lata już się nieco "zdarły"
@Amig_OS, post #2
A skąd masz takie informacje ?!?
Zupełnie mijasz się z tym co piszą EntwicklerX.
@Amig_OS, post #3
Chyba coś jednak zmienili ... na plus.
@MDW, post #4
@Amig_OS, post #6
MiniGL może pozwalać na wszystko - ale jest za wolne, za stare i nie nadaje się do obsługi dla nowych kart graficznych w AmigachNG. Do tego powstało Warp3DNova i OpenGLes.
Wiem co potrafiło PPC603 i BVision3D bo na Abstract 2002 puszczaliśmy na naszym sprzęcie Twoje demko: Sulaco by Encore.
@MDW, post #7
@MDW, post #1
@Amig_OS, post #12
@Amig_OS, post #3
Chyba coś jednak zmienili ... na plus.