Komentowana treść: Enemy - Anniversary Edition
[#1] Re: Enemy - Anniversary Edition
Gralem w poprzednia wersje i szkoda, ze nie poprawili jakosci grafiki.
1
[#2] Re: Enemy - Anniversary Edition

@selur, post #1

Zgadzam się, gra fajna i ciekawa, ale z dziwna grafiką.. jeśli nie brzydką to specyficzną ok, racja
[#3] Re: Enemy - Anniversary Edition

@BULI, post #2

Według mnie grafika w tej grze jest atrakcyjna. Pamiętam jak kiedyś rysowałem grafikę w podobnym stylu.

Kolega Selur ma specyficzny gust.

[#4] Re: Enemy - Anniversary Edition

@Hexmage960, post #3

a te sterczące penisy to co mają na celu?
1
[#5] Re: Enemy - Anniversary Edition

@snajper, post #4

To kolumny podtrzymujące wyższe piętro.
[#6] Re: Enemy - Anniversary Edition

@Hexmage960, post #5

Wszyscy doskonale zdają sobie sprawę, że kolumny najlepiej budować tam, gdzie jest ściana OK
1
[#7] Re: Enemy - Anniversary Edition

@recedent, post #6

No wiesz. Nie znam się na budownictwie ale są elementy nośne, tzn ściana może być tylko działowa a co jakiś czas takie zgrubienia np półkolumny które są nośne i podtrzymują wyższy poziom. OK
1
[#8] Re: Enemy - Anniversary Edition

@snajper, post #4

... żeby sobie lecieć w ... kulki
1
[#9] Re: Enemy - Anniversary Edition

@TomK, post #7

Też nie znam się na budownictwie, choć moim ulubionym skillem w Lemmingach zawsze był właśnie Builder.

Tutaj zastosowałem, nie pierwszy raz grafikę w stylu Benefactora. Jakoś te wyższe piętra muszą być podpierane, ściana według mnie nie wystarczy.

Ostatnia aktualizacja: 23.01.2023 09:46:21 przez Hexmage960