[#16]
Re: X-Com 2 dla Amig z PiStorm
@mwb113,
post #11
Ludzie robiący własne silniki tak by gra ładowała grafiki, dźwięki, modele, mapy etc. z oryginału, by działały jakieś skrypty jak w oryginale, by rozgrywka była jak w oryginale... zwyczajnie nie są w stanie osiągnąć tych samych rzeczy jak oryginał. Gdybym Cedratowi dał każdy sygnał AC68080 jak się zachowuje i w jakiej sytuacji to może nawet napisze kod w HDL robiący to samo. Ale albo będzie wolniej, albo będzie zajmować więcej LE, a najpewniej jedno i drugie. I też nie będzie całkowicie wierne oryginałowi. Dziwi mnie więc pisanie, że coś powinno działać tak jak oryginał. Nie. Nie ma takiej opcji. Po wielu latach pracy wielu developerów można uzyskać coś zbliżonego (patrz GemRB dla gier Infinity Engine, VCMI dla Heroes III, RTTR dla Settlers II, OpenRA dla C&C, Dune 2000, RA, Tiberian Sun). Ale jaka jest jakość takiego OpenRA względem portów opartych o uwolnione niedawno oryginalne źródła? No właśnie. Cieszyć się trzeba, że komuś się coś takiego chce. Ale czasem ten efekt nie jest specjalnie imponujący.